رمزی: انتقادات وارد به "ونگر" عادلانه نیست

بازیکن ولزی آرسنال معتقد است سر مربی تیمش استحقاق انتقادات اخیر را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال که این روزها در رقابت‌های لیگ جزیره اوضاع و احوال خوبی را سپری نمی کند اما اخیر و در رقابت‌های لیگ قهرمانان  توانسته نتایج درخشانی را از خود به نمایش بگذارد و با پیروزی 4 بر 1 تیم ترکی گالاتا سرای را از میان بردارد و به عنوان تیم دوم گروهش به مرحله بعد راه یابد.

آرون رمزی بازیکن ولزی آرسنال نیز بر این باور است که انتقادات وارده به سرمربی کهنه کار توپ چی‌ها درست نیست و او مستحق این صحبت‌ها نیست.

وی در این خصوص گفت: تمام بازیکنانی که در این باشگاه حضور دارند دوست دارند که زیر نظر آرسن ونگر به سختی کار و تلاش کنند ما بار دیگر این مسئله را در بازی برابر گالاتاسرای ترکیه به اثبات رساندیم. او هم اکنون زیر بار انتقادات شدیدی قرار دارد اما هیچ کدام او به آنها وارد نیست که ما به خوبی با او کار می کنیم، و همگی می خواهیم برای تیم‌مان و به پاس زحمت‌های او نتیجه خوبی دریافت کنیم. زمانیکه ما به بازی می رویم او قابلیت‌های ما را می داند چرا که همیشه به ما اعتقاد دارد و باور و حسی خوبی به ما می دهد، زمانیکه ما مسابقه داریم به عنوان نماینده باشگاه و مربیان ظاهر می شویم.

گفتنی است: آرون رمزی بازیکن ولزی آرسنال در دیدار برابر گالاتاسرای 2 گل به ثمر رساند که یکی از آنها فاصله 30 یا ردی زده شد، بهترین گل تاریخ عمرش لقب گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار