ونگر: امیدوارم توانسته باشم منتقدان را ساکت کنم

سرمربی آرسنال پس از پیروزی 4 بریک مقابل نیوکاسل گفت: امیدوارم توانسته باشم منتقدان را ساکت کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، آرسن ونگر 18 سال است که سرمربیگری تیم آرسنال را در دست دارد وی شروع خوبی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس نداشت اما توانست به مرحله بعد رقابت‌های چمپیونزلیگ راه یابد و دیدار اخیر خود مقابل نیوکاسل را هم با نتیجه 4 بر یک به پایان برساند.

ونگر پس از کسب این نتیجه گفت: من 18سال است که در این کشور کار می‌کنم و از این بابت بسیار خوشحال هستم هنوز هم در باشگاه آرسنال 99.9 درصد هواداران به من احترام می‌گذارند و می‌توانم آن یک دهم درصد بی‌احترامی را تحمل کند شغل من این است که در هر بازی فوتبال پیروز میدان باشم و مردم را خوشحال کنم در دیدار مقابل نیوکاسل هواداران شعار می‌دادند فقط یک آرسن ونگر برای آرسنال وجود دارد از همه آنان تشکر می‌کنم و بابت آن بازی‌هایی که نمی‌توانیم ببریم و هواداران ناراضی می‌شوند بسیار متاسف هستم.

ونگر در ادامه به مصدومیت اولیور ژیرود مهاجم فرانسوی تیم خود اشاره کرد و گفت: اولیور هنوز 100درصد به آمادگی جسمانی نرسیده اما در تمرینات گروهی شرکت می‌کند حتی زمانیکه در دیدار مقابل نیوکاسل به میدان رفت موفق شد برای ما گلزنی کند.

*ژیرود: ونگر مناسب ترین فرد برای هدایت آرسنال است

اولیور ژیرود از اینکه پس از سپری کردن مدت طولانی مصدومیت هنوز مورد توجه آرسن ونگر است بسیار خوشحال شده و حتی در دیدار مقابل نیوکاسل موفق به  گلزنی هم شد.

ژیرود در حمایت از سرمربی تیم خود گفت: نمی‌خواهم خیلی راجع به شرایط پیش آمده در آرسنال توضیح بدهم، زیرا هر تیمی که چند بازی را با شکست پشت سر بگذارد همیشه مورد انتقادات فراوان قرار می‌گیرد.

اولین کسی که مجبور به شنیدن این انتقادات است، سرمربی تیم است شکست هم بخشی از کار ما محسوب می‌شود اما نباید این موضوع موجب بر هم زدن هماهنگی میان اعضا شود باید به یکدیگر و مخصوصا مربی تیم اطمینان کامل داشته باشیم گزینه تغییر مربی اصلا مطرح نیست زیرا کسی شایسته تر از ونگر برای هدایت آرسنال نیست.

ژیرود در ادامه افزود: خیلی خوشحالم که بار دیگر حمایت هواداران باشگاه از ونگر را می‌بینم ما یک هفته‌ استراحت پیش رو داریم و پس از آن در آنفیلد یک دیدار حساس مقابل لیورپول انجام خواهیم داد.

ژیرود در 5 بازی گذشته خود برای آرسنال موفق به ثمر رساندن 6 گل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار