هفتمین نمایشگاه برترین‌های تلفن همراه و لوازم جانبی آغاز به کار کرد

نمایشگاه برترین های تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی تا روز جمعه از ساعت 10 تا 20 در بازار موبایل ایران - پائین تر از پل حافظ - سالن نمایشگاهی(طبقه سوم) پذیرای علاقه مندان است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اصلی ترین برندهای مطرح دنیا در این نمایشگاه معرفی می شود و مردم می توانند با اطمینان و آگاهی کامل، محصولات دلخواه خود را تهیه کنند. با توجه به اینکه همه غرفه داران از فیلتر اتحادیه صنف فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی گذشته و شناسنامه دارند و با توجه به آموزش ها و نیز مشاوره های فنی و تخصصی غرفه داران عرضه اکثر گوشی ها در این نمایشگاه با تخفیف همراه است.


 از شعارها و گفته های مطرح مسئولین این نمایشگاه باید به "گوشی تلفن همراه تنها یک کالای لوکس نیست بلکه ابزاری برای انتقال مفاهیم علمی، پزشکی، مهندسی و حتی تجارت است تا جایی که امروز در ادامه تجارت الکترونیکی شاهد تجارت از طریق موبایل هستیم" اشاره کرد. از نگاهی دیگر با توجه به گسترش و نفوذ فناوری اطلاعات در سال های اخیر و بکارگیری و کاربرد هرچه بیشتر و عمیق تر آن در زندگی افراد، امروزه می بینیم اینگونه فناوریها از قبیل تلفن های هوشمند، نقش و جایگاه خود را پیش از پیش پیدا کرده است تا جایی که اخیراً شاهد مدیریت مرکزی و مبتنی بر فناوری حتی برای خانه ها و منازل با محوریت فناوری اطلاعات و تلفن های هوشمند هستیم و با عنوان خانه های هوشمند مطرح است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
خرا تاريخ درست بزنين
آخرین اخبار