درودیان:

حضور منتظر در دیدار با گیتی‌پسند قانونی است

عضو کمیته داوران فدراسین در گفتگو با خانه فوتسال اعلام کرد تمام مراحل اداری برای بخشش جواد منتظر در روزهای گذشته انجام شده و حضورش در این بازی منع قانونی ندارد.

مرتضی درودیان عضو کمیته داوران فوتسال فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: در دیدار هفته سیزدهم تیم های شهروند ساری و مقاومت البرز داور مسابقه اشتباه فاحشی مرتکب شده بود که نماینده ما در بازی هم به محض رسیدن به کمیته فوتسال گفت که در این بازی داور یم کارت اشتباه داد. موضوع از این قرار بوده که جواد منتظر در این بازی از بطری آبی که کنار دروازه اش بوده آب خورده و داور مسابقه به او کارت زرد نشان داده است.
 
پس از این اتفاق مسئولان باشگاه شهروند ساری به صورت کتبی نسبت به این کارت اعتراض نموده و خواستار بخشودگی شدند و پرونده با حضور داور مسابقه در کمیته داوران مورد بررسی قرار گرفته و با اعتراف داور بازی به اشتباهش و همچنین بررسی مدارک موجود، کمیته داوران با درخواست شهروندی ها موافقت کرده و این پرونده به کمیته انضباطی فرستاده شده است. در کمیته انضباطی هم با توجه به این که این اشتباه می‌تواند جبران شود رای به سود ساروی ها اعلام شد و با پیگیری هایی که در ادامه صورت دادیم،‌اقای نبی نایب رییس فدراسیون فوتبال هم این حکم را پذیرفتند و کارت زرد جواد منتظر بخشیده شد و این بازیکن می‌تواند در دیدار هفته چهاردهم مقابل گیتی پسند به میدان برود.
 
وی در خصوص اینکه این کار در فوتبال ایران قانونی است یا خبر افزود: این اشتباه به دلیل برداشت غلط از قوانین رخ داده و خوشبختانه در روند بازی تاثیر نگذاشته است. برخی اشتباهات نظیر پنالتی جبران ناپذیرند ولی در چنین مواردی که می‌توان جلوی ضرر را گرفت باید تمکین کنیم. اما باز هم با توجه به حساسیت قضیه تمام مراحل اداری و قانونی این موضوع با وسواس تمام انجام شده تا مشکل ساز نباشد.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، داوری ، اعتراض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.