تحصن داوران فوتسال مقابل فدراسیون فوتبال + مصاحبه

جمعی از داوران فوتسال به نشانه اعتراض در جلوی درب فدراسیون فوتبال تحصن کردند و خواستار مطالباتشان شدند.

تحصن داوران فوتسال مقابل فدراسیون فوتبالبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تعدادی از داوران فوتسال به نمایندگی از کل داوران به نشانه اعتراض در جلوی درب فدراسیون فوتبال تحصن کردند.  
 
سید پژمان رضایی داور فوتسال در این باره گفت: مطالبات ۳ سال گذشته ما داوران از سال ۹۱ تا ۹۳ پرداخت نشده است. همچنین کلاس‌های آموزشی داوران به درستی برگزار نشده است.  
 
رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: داوران فوتسال به اندازه داوران فوتبال دیده نمی‌شوند، در حالیکه حقوق ما ۱۸۰ هزار تومان است، داوران فوتبال یک میلیون تومان می‌گیرند.  
 
وی تصریح کرد: مطالبات داوران فوتسال تا الان پرداخت نشده و مسئولان هم این موضوع را رسیدگی نکرده‌اند و داوران از جیب خودشان هزینه می‌کنند و به مسابقات می‌روند. ما در این ۳ سال از جیبمان هزینه کردیم و پولمان هم بازگردانده نشده است.  
 
رضایی در ادامه عنوان کرد: من فعال‌ترین داور فوتسال هستم. سال ۹۱، ۱۹ قضاوت داشتم. پارسال هم ۱۶ قضاوت و تا الان هم ۱۰ قضاوت داشتم. همچنین تاکنون ۳۰۰ هزار تومان و یکبار هم ۵۰۰ هزار تومان دریافتی داشتیم. مجموع مطالبات ما داوران ۱۰ میلیون تومان است که تا الان به ما نداده‌اند. ما نامه نگاری کرده‌ایم و اول فصل هم با مسئولان صحبت کردیم و قرار شد آن‌ها پیگیری کنند، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم. فرصت دیدار با کفاشیان را نداشتیم.  
 
نماینده داور فوتسال عنوان کرد: نماینده ما داوران نامه‌ای به رئیس دفتر کفاشیان داد، اما منشی کفاشیان مطرح کرد که چرا فقط یک امضاء دارد و امضاهای دیگر چرا در این نامه وجود ندارد؟  
 
رضایی بیان کرد: ما چند داور به نمایندگی از کل داوران به اینجا آمدیم تا از حقوق داوران دفاع کنیم. تمام هزینه‌های ما از جیب پرداخت می‌شود.  
 
ما چند مطالبه از مسئولان داریم: 

۱- حق الزحمه ما پرداخت شود.  
۲-نگاه ویژه به داوران فوتسال شود.  
در حال حاضر ما در داوری فوتسال در حال برگشت به عقب هستیم.  
۳- داوران تحت پوشش لیگ بر‌تر فوتبال قرار بگیرند و معوقاتشان پرداخت شود. مطالبات داوران لیگ بر‌تر تا هفته شانزدهم پرداخت شده است، اما برای ما این امر صورت نگرفته است.  
۴- مجموعه داوران فوتسال باید دیده شوند.  
 
داور فوتسال اظهار کرد: به داوران بر‌تر فوتسال هم تندیس نمی‌دهند، به هرحال ناظر بازی که عملکرد داوران را می‌بیند، باید این مسئله را به مسئولان گزارش دهد و آن‌ها هم پاداشی برای داوران بر‌تر در نظر بگیرند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال ما از مسئولان انتظار داریم معوقات ۳ ساله ما را بدهند تا ما بتوانیم این هفته بازی‌ها را قضاوت کنیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تحصن ، داوران ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار