قم؛

دستگیری بیش از 30نفر از اعضای باندهای حرفه ای سرقت در قم

فرمانده انتظامی استان قم، از متلاشی شدن 9 باند حرفه ای سرقت در این استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ سردار مجتبایی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی استان در طول دو سه هفته اخیر بیش از 30 نفر از اعضای این باندهای سرقت دستگیر و تعدادی نیز در استان های مختلف متواری و تحت تعقیب پلیس هستند.

وی ادامه داد: با توجه به حرفه ای بودن این باندهاگفت: عملیات دستگیری آنها کار پیچیده و زمان بری است که موفقیت نشاندهنده اقتدار و قدرت پلیس آگاهی استان را نشان میدهد.

سردار مجتبایی تصریح کرد: طبق بررسی های صورت گرفته اعضای این باندها در هشت استان کشور فعالیت های مجرمانه سرقت از  مغازه و... را انجام میدادند که با تعویض مکرر خطوط تلفن، اتومبیل و همچنین پلاک اتومبیل های خود سعی داشتند تا هیچ اثری از خود به جای نگذارند،اما تلاش های بی وقفه ماموران آگاهی استان باعث شد فرار از قانون و مجازات برای آنها بی نتیجه باشد.

وی با بیان اینکه تمامی سارقان دستگیر شده افراد غیر بومی هستند، از شهروندان درخواست کرد که توجه بیشتری را به مسائل ایمنی و تجهیز منازل خود به ابزارهای مورد نیاز جهت پیشگیری از سرقتدهند و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک در محله های خود، مراتب را به پلیس آگاهی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: قم ، دستگیری ، 30نفر ، باند ، حرفه ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.