دیگر نیازی نیست، زمان خود صرف پیدا کردن انواع پیامک‌ها برای تبریک شب یلدا کنید، می‌توانید با دریافت نرم افزار "پیامک‌های یلدا" کار خود را آسان کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ارسال پیامک در مناسبت‌های مذهبی و ملی یکی از راه‌های برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان است، یلدا هم یکی از مناسبت‌هایی است که پیامک‌های مختلفی پیرامون آن وجود دارد و همیشه در ایام نزدیک به این جشن، بازار پیامک‌های ویژه شب یلدا و پایان پاییز گرم می‌شود. نرم افزار "پیامک‌های شب یلدا" بیش از صد پیامک مختلف را در درون خود گنجانده است، در ضمن علاوه بر پیامک تفسیر فال حافظ نیز در برنامه وجود دارد. از ویژگی‌های نرم افزار می‌توان به مواردی چون: پشتیبانی از انواع صفحه نمایش‌ها، امکان به اشتراک گذاری مطالب موجود با استفاده از بسترهای مختلف، قابلیت ایجاد لیست علاقه مندی‌ها و ... اشاره کرد.

 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 1.3 مگابایت
 • نسخه: یلدا مبارک
 • اجرا در: اندروید 2 و بالاتر
 • امتیاز: 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایلین
۱۷:۲۳ ۰۲ دی ۱۳۹۳
عالی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
یلدا که جدا خنده‌ی ارام حرام است
این حکمت محضیست که تشکیک ندارد
ماهی که درآن عمه‌ی سادات اسیر است
مهمانی وشیرینی و تبریک ندارد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۳
چرا انتقاد رو منتشر نمیکنید؟
Germany
دریچه
۰۰:۰۳ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
دوست عزیز تمامی نظرات به دقت خوانده میشه و اگر قابلیت انتشار باشه حتما منتشر می‌کنیم و یا پاسخ می‌دهیم. نظراتی که حاوی توهین و افترا و محتوای غیر اخلاقی باشه منتشر نمیشه. ما تمامی انتقادات شما را می‌خوانیم و بررسی می‌شود
Germany
دریچه
۰۰:۰۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
سلام کاربر محترم؛
بخش نظرات برای ما خیلی محترم هست و دوستانی که سوالی پرسیده باشند، پاسخ داده می‌شود. انتقادات و پیشنهادات شما را بررسی می‌کنیم. سعی ما بر این است تا تمامی نظرات ارسال کاربران را منتشر کنیم اما از انتشار کامنت‌هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ممنون از شما کاربر عزیز
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۱۳:۴۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۳
با سلام نرم افزار پیامک شب یلدا امکان ارسال پیامک نداره و کپی از متن نداره چه جوری ارسال کنیم