زنجان؛

تیم زرین معدن آسیا نماینده زنجان در دهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا

تیم زرین معدن آسیا نماینده زنجان در دهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا با غلبه بر نفت امیدیه فینالیست شد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛تیم زرین معدن آسیا در مرحله نیمه نهایی مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا به مصاف دیگر نماینده ایران نفت امیدیه رفت. زرین معدن که پیش از این با شکست تمام حریفان خود به این مرحله صعود کرده بود، توانست با نتیجه 19 بر 13 نفت امیدیه را شکست دهد.

این دیدار نفس گیر تا زمان سوم بازی بسیار نزدیک دنبال شد اما در دقایق پایانی زرین معدن با نمایش برتر خود اختلاف شش گل را ایجاد کرد.

تیم زرین معدن با این پیروزی امروز در فینال با آستانه قزاقستان دیدار خواهد کرد. نماینده قزاقستان در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی با نمایش یک بازی برتر 17 بر 4 قادسیه الخبر عربستان را از پیش رو برداشت

عربدوست سرمربی تیم واترپلوی تیم زرین معدن آسیا ی استان زنجان گفت: مسابقه فینال واترپلو جام باشگاه‌های آسیا امروز بعد از ظهر بین تیم‌های زرین معدن آسیا و آستانه قزاقستان برگزار می‌شود.

وی افزود : تیم زنجان با نام زرین معدن آسیا در این مسابقات حضور دارد و در حال حاضر با 3 برد، بدون باخت، 51 گل زده و 20 گل خورده و در مجموع 6 امتیاز به مرحله فینال مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا راه یافته است.

سرمربی تیم واترپلوی زنجان گفت :در حال حاضر 2 بازیکن خارجی، 4 بازیکن غیربومی و 7 بازیکن بومی در تیم زرین معدن آسیا بازی می‌کنند.

عربدوست تیم آستانه قزاقستان را تیم بسیار قدرتمندی عنوان و اظهار امیدواری کرد: تیم زرین معدن آسیا پیروز این میدان باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.