آمار و ارقام خواندنی از لیگ برتر انگلیس

لیگ برتر فوتبال انگلیس به هفته هفدهم خود رسیده و تا به اینجای کار آمار و ارقام جالبی توسط مربیان و تیم‌های به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مطالعه بر روی بازی‌هایی که تا امروز در لیگ برتر فوتبال انگلیس در فصل 2014 – 2015 به ثبت رسانده عبارتند از:
 
1. لسترسیتی از 11 بازی گذشته خود که می‌توانست 33 امتیاز کسب کند فقط به 2 امتیاز رسید و ضعیف‌ترین تیم حاضر در لیگ برتر جزیره لقب گرفت. شاگردان نایجل پیرسون امروز، شنبه، مقابل وستهام قرار می‌گیرند.
 
2. مارک هیوز، سرمربی استوک‌سیتی یکی از 2 مربی حاضر در لیگ انگلیس است که تاکنون 2 مرتبه توانسته تیم ژوزه مورینیو را شکست دهد. آنان دوشنبه شب یک بار دیگر مقابل چلسی قرار می‌گیرند و به سومین پیروزی مقابل آبی‌پوشان امید زیادی بسته‌اند. به غیر از مارک هیوز، آلن پاریو، سرمربی نیوکاسل هم 2 پیروزی مقابل تیم مورینیو داشته است.
 
3. فرایزر کمپل، مهاجم کریستال پالاس در 2 دیداری که سابق بر این مقابل منچسترسیتی انجام داد،‌ 3 گل به ثمر رساند. کمپل در آن زمان عضو تیم کاردیف‌سیتی بود اما حالا به عنوان مهاجم کریستال پالاس امروز، شنبه، بار دیگر مقابل سیتی قرار می‌گیرد و مایل به تکرار گلزنی‌های خود است.
 
4. ساندرلند، روز یکشنبه بازی دربی را مقابل نیوکاسل انجام می‌دهد. آنان در 3 دربی گذشته همواره موفق به شکست نیوکاسل شدند.
 
5. هال‌سیتی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر کمترین امتیاز ممکن را در بازی‌های خانگی گرفته است. شاگردان استیو بروس، فردا به مصاف سوانس‌سیتی می‌روند و میزبان این بازی هستند. آن‌ها امیدوارند حداقل در این بازی خانگی 3 امتیاز را به دست آورند.
 
6. استوک‌سیتی در 10 بازی گذشته هیچ کلین شیتی نداشته است، آنان روز دوشنبه میزبان چلسی که بیشترین گل زده را دارند، خواهند بود و بعید است در این بازی هم بتوانند کلین شیت داشته باشند.
 
7. وین رونی، مهاجم یونایتد بیشترین گل خود در لیگ برتر انگلیس را مقابل تیم استون ویلا به ثمر رسانده است و حالا امروز، شنبه، بار دیگر مقابل این تیم قرار می‌گیرد و در فکر افزایش تعداد گل‌های زده خود است.
 
8. استون ویلا در 37 بازی قبلی که مقابل یونایتد انجام داده، فقط در یک مورد پیروز میدان بود و حق دارد اگر هیچ امیدی به پیروزی خود در بازی امروز مقابل شیاطین سرخ نداشته باشد.
 
9. شیاطین سرخ تنها تیم لیگ برتری هستند که همه 6 بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.
 
10. منچستریونایتد تاکنون بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر انگلیس در بازی مقابل استون ویلا امتیاز گرفته. مجموع امتیازاتی که یونایتد از استون ویلا گرفته به عدد 103 می‌رسد.
 
برنامه بازی‌های روز شنبه:
منچسترسیتی – کریستال پالاس
استون ویلا – منچستریونایتد
کویینز پارک رنجرز – وست بروموویچ
ساوتهمتن – اورتون
تاتنهام – برنلی
وستهام – لسترسیتی
هال سیتی – سوانسی
 
برنامه‌های روز یکشنبه:
نیوکاسل – ساندرلند
لیورپول – آرسنال
 
برنامه بازی روز دوشنبه:
استوک سیتی – چلسی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار