اولین سامانه موبایل مدیریت دانش و اسناد پارک های علم و فناوری در ایران با قابلیت شبکه سازی شرکت های دانش بنیان امروز پنج شنبه 4 دی ماه در محل پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فناوری های نوین باشگاه خبرنگاران،مراسم رونمایی از اولین سامانه موبایل مدیریت دانش و اسناد پارک های علم و فناوری در ایران با قابلیت شبکه سازی شرکت های دانش بنیان امروز پنج شنبه مورخ 4 دی ماه در محل پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شد.

در این مراسم از بخش ها و ماژول های این سامانه رونمایی و به تشریح اهمیت سامانه ها و اپلیکیشن های موبایل در حوزه کسب و کار و سازمان های دانش بنیان پرداخته شد.






یونس یونسیان سرپرست تیم پژوهشی طراحی نرم افزار و سامانه موبایل در گفتگو با خبرنگار فناوری های نوین یاشگاه خبرنگاران،گفت:برندهای ایرانی و کسب و کارهای راه اندازی شده در ایران بخشی از هویت و اعتبار جامعه ایرانی و به ویژه حوزه کسب و کار هستند و هر کشوری با حضور برندهای معتبر و نام های تجاری بین المللی موجود در آن به بازارهای کسب و کار وارد می شود.








وی با بیان اینکه راه ورود نیز امروزه همانا حضور مستمر در حوزه پر مخاطب و تجاری برنامه ها و اپلیکیشن های موبایل است،گفت:ایجاد زمینه و بستر مناسب برای استقرار و استحکام حضور برندهای معتبر ملی و جهانی در کشور می تواند زمینه ساز توسعه و رشد اقتصادی کشور باشد.
 
یونسیان ضمن تاکید بر حرکت به سمت شاخص های بین المللی در حوزه کسب و کار،به گسترش و توسعه برندهای ملی و بین المللی در کنار هم و ورود به بازارهای منطقه ای و جهانی برای فروش کالاها و خدمات ایرانی اشاره کرد و گفت طراحی این سامانه ها حرکت به سمت مدیریت دانش برند و ایجاد برندهای بین المللی و منطقه ای را مبنای کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.