جستجوی میلیون‌ها فایل در چند ثانیه؛

Everything، قدرتمندترین ابزار جستجو در ویندوز + دانلود

ابزاری بسیار قوی و فوق العاده برای جستجو در هارد می‌باشد که با سرعت بسیار بالا می‌توانید در کمتر از یک ثانیه فایل مورد نظر خود را از هارد سیستم پیدا کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر از جستجوگر ویندوز خسته شده اید و فکر می کنید جستجو گر ویندوز بسیار کند عمل می کند، با نرم افزار جستجوگر Everything کارتان فوق العاده راحت می شود. این برنامه پس از اولین اجرا کل هارد دیسک شما را اسکن می کند و لیست فایل ها را در دیتابیس خود ذخیره می کند و با جستجوی شما لیست فایلهای یافت شده را پیدا می کند. همچنین می توانید از ترفندهایی برای یافتن فایل خود استفاده کنید. مثلا می توان با نوشتن نام درایو فایل مورد نظر یا پوشه ای خاص جستجو را محدود تر کنید تا به فایل مورد نظر دست پیدا کنید. ضمنا دیتابیس هم بطور خودکار بروز می شود و نیازی به به روز رسانی دستی نیست. برای جستجو کافیست نام فایل مورد نظر خود تایپ کنید تا در کمتر از چند صدم ثانیه فایل را برای شما پیدا کند.

جستجوگرهرد دیسک

Everything نرم افزاری کاربردی که قادر است تا در کمتر از یک ثانیه کل هارد دیسک شما را جستجو کند و فایل مورد نظر شما را در مدت چند ثانیه پیدا کند. این نرم افزار از یک متد جدید برای جستجوی فایل های شما استفاده می کند و قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن فایل های شما را ایندکس کند. توجه داشته باشید که این برنامه فقط قادر به جستجو کردن درایوهای NTFS می باشد. خصوصیتی که این برنامه را از دیگر برنامه ها متمایز می کند پشتیبانی برنامه از شبکه است که می‌تواند به این عنوان هم فعال شود و شما از راه دور فایل‌های روی سرور را جستجو و دانلود کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 936 کیلوبایت
 • نسخه: 1.3.4.686
 • اجرا در: ویندوز xp، 7، 8، 8.1، 10
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
nima
۱۳:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۳
با سلام . برنامه ای که قرار دادید یک غلط نوشتاری دارد و آن این است که حجم برنامه 946 کیلوبایت هست نه مگابایت .
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۳:۵۵ ۰۵ دی ۱۳۹۳
سلام ممنون از توجهتون، تصحیح شد.
آخرین اخبار