در مستند "اندیشه‌های سیاه" مطرح شد

جنگ با عربستان سعودی و اسرائیل در داخل خاک عراق/ برادران سپاه بدر، پرچم داعش را پایین کشیدند

در این مستند چگونگی شکست تروریست‌های تکفیری در منطقه عملیاتی "العظیم" مطرح شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "کمیل" رزمنده مجاهد عراقی در مقابل تروریست‌های تکفیری در مستند "اندیشه‌های سیاه" که از شبکه 2 سیما پخش شد، اظهار داشت: داعشی‌ها در مناطق جنگی همه جا مین کاشته بودند و از دور آن را با بی‌سیم منفجر می‌کردند و هرجا جاده‌ای بود، آن جا را انفجار می‌کردند.
 
**سقوط بغداد در صورت تصرف پادگان
 
وی ادامه داد: از این پادگان تا شهر خالص مسافت کمی وجود دارد و اگر تروریست‌های تکفیری به این پادگان می‌رسیدند، بی‌تردید بغداد سقوط می‌کرد.
 
**برادران سپاه بدر، پرچم داعش را پایین کشیدند
 
رزمنده و مجاهد عراقی در مقابل ترویست‌های تکفیری با اشاره به وجود خانه‌ها به عنوان منطقه حائل بین مجاهدین و تروریست‌های داعش تصریح کرد: آن‌ها در خانه‌ها سنگر می‌گرفتند و تیراندازی می‌کردند و در بالای یکی از دکل‌ها که پرچم داعش بود، یکی از برادران پیروزمند "بدر" پرچم را پایین کشید.

 
کمیل ادامه داد: برخی از برادران بدر داخل خانه شدند و خانه منفجر شد و 6 نفر از برادران بدر شهید شدند که حتی جسد آن‌ها هم یافت نشد.
 
وی با بیان این که در شهر "العظیم" خاکریز بین ما و تروریست‌های تکفیری داعش فاصله می‌انداخت، اظهار داشت: ساعت 1 شب با آن‌ها درگیر شدیم و آن‌ها از چندمحور حمله کردند و تاریکی مطلقی حاکم بود و برادران از جناح دیگری حمله کردند و دو، سه نفر از داعشی‌ها را به جهنم واصل شدند و با حمله به آن‌ها 56 نفر از آن‌ها را کشتیم که در بین آن‌ها اتباع سعودی، الجزایری و تونسی دیده می‌شد و 6 ماشین را هم آتش زدیم و به پیشروی خود ادامه دادیم.

 
**دیوار نوشته‌های تکفیری‌ها
 
کمیل درباره دیوار نوشته‌های تروریست‌های داعش بر روی خانه‌ها از جمله "مسلم"، "مرتد" و "صحوه" عنوان کرد: مسلم برادران اهل سنت، مرتد برادران شیعه و صحوه خطاب به آن‌هایی است که با دولت و ارتش عراق ضدتروریست‌های داعش همکاری کرده‌اند.
 
در ادامه این مستند "ابوعلی"، رزمنده مبارز با تروریست‌های تکفیری با اشاره به شکست و فرار مجوسان داعشی اظهار داشت: ما آن‌ها را در روستای دیگر محاصره و از طرف دیگر به آن‌ها حمله کردیم و این تروریست‌ها به سوی ناحیه گریختند.
 
در ادامه مستند اندیشه‌های سیاه، علی، رزمنده عراقی که مدتی در شهرستان ایلام پناهده بود با بیان وجود دست کشورهای منطقه در حمایت از تروریست‌های تکفیری گفت: بگذار داعش بداند که راه علی (ع) ادامه دارد و سر سلسله داعش، اسرائیل است و ما با عربستان سعودی و اسرائیل در داخل عراق می‌جنگیم.

 

وی تأکید کرد: داعشی‌ها در جبهه شکست خورده و به سوی جماعت نجسشان فرار کردند و ما با امام علی(ع) نیرو و انرژی می‌گیریم و این جبهه است که می‌بینیم اما داعش کجاست.
 
در پایان این مستند "علی چابک" از استان کربلا و مجاهد مبارزه با تروریست‌های تکفیری خاطرنشان کرد: به منطقه العظیم به قصد پاکسازی آن و از بین بردن داعشی‌های نجس آمدیم و به زودی حصر آمرلی شکسته می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار