بایدها و نبایدهای تغییرات مدیریت کلان سینما (7)؛

"علی غفاری": تغییرات شتابزده مدیریتی به نفع سینما نیست/ بنیاد فارابی قویترین بازوی اجرایی سینماست

کارگردان فیلم سینمایی" استرداد" گفت: فارابی قویترین بازوی اجرایی سینماست و در خصوص سازمانی با این اهداف نباید شتابزده عمل کرد.

"علی غفاری" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، گفت: وقتی تغییرات مدیریتی شتابزده باشد و به فواصل کوتاه مدیران سینمایی از سمت خود برکنار شوند به جز ضرر نتیجه‌ای ندارد.

وی افزود: وقتی یک مدیر سینمایی مدتی در سمت خود می‌ماند و قبل از اینکه در این سمت خود را پیدا کند با شخص دیگری عوض می‌شود، این به نفع سینما نیست چون به هر حال آن مدیر حتی اگر کم تجربه هم باشد و فرضا خساراتی را نیز وارد کرده باشد، باز هم در این سمت تجربیاتی را کسب کرده است و باید فرصت بیشتری به وی داد، نه اینکه به طور شتابزده و عجله ای شخص دیگری که تجربه‌ای را ندارد را جایگزین وی کرد، این چرخه به سینما آسیب می‌رساند.

"غفاری" ادامه داد: مدیران موفق ما کسانی بودند که مدت طولانی در سمت خود باقی ماندند و با کسب تجربه و تسلط بر اوضاع توانستند به سینما کمک کنند، هیچ کس در سال‌های اولیه مدیریتی خود به نتیجه نرسیده است.

کارگردان "استرداد" با بیان اینکه آشنایی و تسلط به قضایا در هر مدیریتی ضروری است گفت: اگر در حال حاضر از حجت‌الله ایوبی نیز بپرسید که در مدت ریاست و مدیریت خود چه اقداماتی انجام داده است پاسخ می‌دهد هنوز فرصت دارد که اقدامات و فعالیت دیگری انجام دهد.

وی بیان کرد: فارابی قویترین بازوی اجرایی سینما است و در خصوص سازمانی با این اهمیت و قدرت نباید شتابزده عمل کرد.

غفاری با ابراز امیدواری از نتایج خوب تغییرات مدیریتی سینما گفت: انشاالله فارغ از هر گونه سیاست تغییرات به نفع سینمای ملی ایران رقم بخورد.

این کارگردان خاطرنشان کرد: سینما بیمار رو به احتضاری است که باید برای شفا گرفتن آن کمک کرد و اهمیت این امر بسیار بالاست.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار