نشست داورزنی با رئیس جدید شبکه سه؛

دیدار داورزنی با مدیر شبکه سه سیما/جلسه هماهنگی پخش اچ دی مسابقات 2015

رییس فدارسیون والیبال و رییس شبکه سوم سیما در جلسه ای به دیدار و گفتگو در خصوص بررسی مربوط به پخش مستقیم تلویزیونی پرداختند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا داورزنی روز گذشته به ساختمان شبکه سوم سیما رفت و با دکتر غلامرضا میرحسینی دیدار و گفتگو کرد.
 
رییس فدراسیون والیبال در این دیدار با قدردانی از زحمات مسئولین صدا و سیمای جمهوری اسلامی به ویژه شبکه سوم سیما در انعکاس و پوشش مسابقات والیبال تیم ملی ایران در لیگ جهانی سال 2014، مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی اینچئون گفت: پخش مستقیم دیدارهای تیم ملی تاثیر زیادی در افزایش مخاطبان ورزش والیبال در ایران و خارج از کشور داشته است. بر اساس آمار مسابقات والیبال ایران در لیگ جهانی بیش از 40 میلیون بیینده تلویزیونی (در هر مسابقه) در سال جاری داشت.
 
داورزنی با تاکید بر موفقیت آمیز بودن پخش مسابقات والیبال سال 2014 به روش اچ دی گفت: صدا و سیما در این زمینه بسیار خوب عمل کرد که جای تقدیر و تشکر دارد. مدیریت و سازماندهی گروهی 200 نفره متشکل از افراد ایرانی و آلمانی واقعا کار سختی بود و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با وجود اینکه برای اولین بار این مدل پخش مستقیم را تجربه می کرد، ولی به خوبی و با سر افرازی از این امتحان مهم بیرون آمد. این عملکرد صدا و سیمای ایران که توسط مسئولین مارکتنیگ فدراسیون جهانی والیبال به دقت رصد می شد، موجب گرفتن نمره قبولی ایران از پخش مستقیم تلویزیونی به صورت اچ دی شد.
 
وی به افزایش توقعات و درخواست های علاقمندان والیبال برای پوشش تلویزیونی لیگ برتر والیبال از شبکه سه اشاره کرد و گفت: طی دو سال اخیر گرایش علاقمندان به والیبال ده برابر شده و این توقع می بایست توسط همه ارگان ها به خصوص فدراسیون والیبال و رسانه ها پاسخ داده شود. انتظار می رود  پخش مستقیم تلویزیونی لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های کشور نیز در برنامه های شبکه سه جای خاص و ویژه ای داشته باشد و بتوانیم هر هفته شاهد پخش یک مسابقه جذاب والیبال از این شبکه پرمخاطب باشیم.
 
دکتر میرحسینی رییس شبکه سوم سیما نیز با قدردانی از تلاش و افتخارآفرینی تیم های ملی والیبال ایران در سالهای اخیر گفت: والیبال تنها ورزش تیمی ایران است که به این حد از موفقیت های جهانی دست یافته است و شبکه سه هم در حد توان خود از این رشته ورزشی حمایت کرده و خواهد کرد.
وی تاکید کرد: من هم معتقدم می بایست به این رشته ورزشی توجه بیشتری کرد. زیرا استعدادهای ایرانی والیبال توان کسب موفقیت های بیشتر را دارند و اقبال عمومی مردم برای تماشای مسابقات والیبال افزایش چشمگیری در این یکی دو سال داشته است. سعی خواهیم کرد من بعد مسابقات لیگ برتر را نیز به صورت مستقیم پوشش دهیم.
 
حسین آقا زمانی مدیرگروه ورزش شبکه سوم سیما نیز در این جلسه حضور داشت و گزارشی در خصوص کار های انجام شده در راستای پخش مستقیم تلویزیونی مسابقات 2014 به صورت اچ دی و استفاده از کارشناسان خبره ایرانی و خارجی  ارائه کرد.
 
آقا زمانی در پایان افزود: انجام هماهنگی های مربوط به لیگ جهانی 2015 را از چند روز پیش آغاز کردیم و قرارداد سال آینده هم اکنون امضا شده است. امیدواریم با تجربیاتی که از سال گذشته کسب کردیم بتوانیم در سال 2015 عملکرد مثبت تر و درخشان تری در پخش مستقیم تلویزیونی به صورت اچ دی داشته باشیم.
 
لازم به ذکر است تجهیز سالن های والیبال با تجهیزات استاندارد تلویزیونی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد ساختار سالن های والیبال تا حد امکان به استاندارد های تلویزیونی و جهانی نزدیک شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار