حاشیه های هفته نخست دور برگشت لیگ برتر

هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران امروز چهارشنبه با حاشیه هایی برگزار شد و سقوط دو پله ای پیکان در گروه یک و صعود دو پله ای نوین کشاورز از مهمترین اتفاقات این هفته از رقابت ها بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال امروز چهراشنبه دهم دیماه در شهرهای ورامین، بندرعباس، زاهدان، گنبد، مشهد و ارومیه برگزار شد و تیم های متین ورامین، شهرداری تبریز، میزان خراسان، شهرداری ارومیه، جواهری گنبد و نوین کشاورز برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
 
در مجموع شش دیدار این هفته، پنج مسابقه سه بر صفر به پایان رسید و تنها دیدار نوین و المهدی سه بر یک به سود نوین شد.
 
از نظر میزبان و میهمان، در سه دیدار این هفته میزبانان به پیروزی دست یافتند (شهرداری ارومیه، متین ورامین و میزان خراسان) و در سه مسابقه میهمانان (نوین کشاورز، شهرداری تبریز و بازرگانی) پیروز رقابت شدند. البته بازرگانی در گنبد مسابقه داشت اما در این هفته تعاون حکم میزبانی این مسابقه را داشت.
 
شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران که این هفته استراحت داشتند، دو پله سقوط را تجربه کردند اما بازیکنان وزارت دفاع که استراحت داشتند، تغییر در جایگاهشان ایجاد نشد.
 
تیم متین ورامین به حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال و به دلیل حاشیه های ایجاد شده در مسابقه با نوین کشاورز در تاریخ 19 آذرماه، این هفته از همراه داشتن تماشاگر در سالن شهید گل عباسی وارمین برابر پارس مهر فارس محروم بود. این مسابقه یک ساعت و 23 دقیقه طول کشید و نور سالن در حد استاندارد نبود که موضوع از دید ناظران سازمان لیگ دور نماند و این موضوع بع سازمان لیگ گزارش شد.
 
مسابقه دو شهرداری زاهدان و تبریز با حضور دو هزار نفر در سالن استانداری زاهدان برگزار شد و یک ساعت و 35 دقیقه نیز زمان برد.
 
دیدار دو تیم نوین کشاورز و آلومینیوم المهدی در بندرعباس یک کارت زرد داشت که بازیکن شماره یک نوین (بهمن جهاندیده) این کارت را از ابراهیم فیروزی داور نخست دریافت کرد. این مسابقه نیز دو هزار تماشاگر علاقمند به والیبال را به سال فجر بندرعباس کشاند. در انتهای دیدار درگیری کوچکی بین تماشاگران میزبان و لیبروی تیم نوین کشاورز به وجود آمد که با اقدام به موقع نیروی انتظامی و مسئولین برگزاری ختم به خیر شد.
 
 
همچنین در شهرآورد گنبدی ها نیز بازیکن شماره 12 تعاون یک کارت زرد در ست نخست مسابقه از علی اصغر حاج کاظمی داور اول این دیدار دریافت کرد. سالن المپیک گنبد نیز حدود دو هزار 500 تماشاگر را امروز در خود جای داد تا شهرآورد دو تیم شهر خود را از نزدیک تماشا کنند.
 
تیم میزان خراسان با حمایت یک هزار و 500 تماشاگر مشهدی در سالن مهران موفق به شکست بازیکنان تیم ملی نوجوان در تیم ارتعاشات شد.
 
لازم به ذکر است هفته نهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه هفته آینده با شش دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، گنبد،کرج، مشهد و بندرعباس پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار