رودهن؛

مهدویت عامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت : مهدویت عامل ماندگاری نظم جمهوری اسلامی ایران برافراشته بر ستون ولایت فقیه است .

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در آغاز ولایت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) گفت : پیامبران الهی در راستای انجام رسالت خود در ادیان مختلف همیشه ظهور منجی را برای نجات بشریت از ظلم و جور زمانه به مردم و پیروان خود بشارت داده اند .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود : انتظار ظهور حضرت مهدی (عج) باید از جنس اعتقاد واقعی باشد و سردادن ندای دعای فرج باید خالصانه باشد و عهدی راسخ و واقعی با آن حضرت بسته شود .

حجت الاسلام توسلی انقلاب اسلامی ایران را حکومتی بر پایه اصول و قواعد اسلام ناب محمدی (ص) معرفی نمود و تصریح کرد : مهدویت و لایت مداری ملت ایران و حمایت از ولی فقیه به عنوان جانشین امام زمان (عج) عامل پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است .

امام جمعه شهرستان پردیس نشر فرهنگ مهدویت را عاملی موثر در جریان واکسینه کردن جامعه نسبت به تهاجم فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم دانست و اضافه کرد : استکبار جهانی با دشمنی علیه ایران و ارزشهای انقلاب شکوهمند اسلامی به نبرد با ارزشهای ناب اسلام آمده است .

حجت الاسلام توسلی فرهنگ عاشورا و مهدویت را به عنوان اساس ماندگاری اسلام در سیبر هدف استکبار جهانی برشمرد و اظهار داشت:دشمن خود را در جبهه اسلام ستیزی معرفی کرده است .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.