دین محمدی: سه امتیاز بازی را از ما گرفتند

سرمربی امیدهای استقلال گفت: اشتباه داوری باعث شد تا بازیکنانمان در دقایق پایانی نتیجه دربی امیدها را واگذار کنند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛سیروس دین محمدی  درباره بازی دیروز تیمش برابر پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه در خانه حریف بازی می کردیم توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نمایش خوبی ارائه دادیم. دو بار از حریف خودمان پیش افتادیم و از نظر فوتبالی روز خوبی را سپری کردیم اما متاسفانه کم تجربگی بچه ها در دقایق آخر کار ما را مشکل کرد.
 
سرمربی تیم امید های استقلال درباره مشکلات داوری پیش آمده در این بازی افزود: زمانی که بازیکن حریف با دست توپ را وارد دروازه ما می کند چه کاری از دست ما بر می آید؟ برای من عجیب است که سرمربی تیم حریف که از پشت فنس ها بازی را می دیدید این خطای آشکار را دید اما داور بازی این خطای هند را ندید. فیلم این صحنه نیز موجود است و می خواهیم با ارسال این فیلم از داور مسابقه شکایت کنیم هر چند می دانیم که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. متاسفانه سه امتیاز بازی را از ما گرفتند و دیگر هیچ کاری از دست ما بر نمی آید.
 
وی ادامه داد: زمانی که اعلام کردند برای این بازی داور لیگ برتری انتخاب شده است دغدغه های ما بسیار کم شد و امیدوار بودیم در حضور یک داور با تجربه مشکلات بازی رفت تکرار نشود اما همه دیدند که چه اتفاقی افتاد. امیدوارم با این اشتباه حداقل داور مسابقه محروم شود تا شاهد این اشتباهات نباشیم.
 
پیشکسوت سابق استقلال درباره عملکرد ستاره تیمش محسن کریمی اضافه کرد: کریمی روز بسیار خوبی داشت و توانست دو بار گلزنی کند. به زودی دیدار با تیم ملی امید خواهیم داشت و می خواهم محسن کریمی و چند ستاره دیگر تیم را به کادر فنی تیم امید معرفی کنم تا استعدادهای لیگ امید ها از چشم مربیان دور نماند.
 
دین محمدی در پایان درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم تا روز آخر در کورس و مدعی قهرمانی باشیم. من اولین سالی هست که در تیمهای پایه کار می کنم و تجربه کمی در این رده سنی دارم در حالی که همکاران من در دیگر تیمهای بیش از یک دهه است که در این رده کار می کنند. با این حال توانستیم با بچه های تستی و جا مانده های دیگر تیمها نتایج خوبی بگیریم. هدف اول مجموعه استقلال در این فصل سازندگی بود و نه قهرمانی و اکنون نیز توانستیم چند بازیکن خوب برای استقلال آماده کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار