فولادگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گرایش سیاسی مبنای صدور پروانه فعالیت احزاب نیست/ملاک عدم فعالیت سیاسی علیه نظام است

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: گرایش سیاسی مبنایی برای صدور یا عدم صدور پروانه فعالیت نیست، بلکه مهم این است که این افراد درفتنه ۸۸ فعالیت سیاسی علیه نظام نداشته باشند.

«حمید رضا فولادگر» عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار
احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه آیا صدور پروانه فعالیت برای حزب "اتحاد ملت ایران اسلامی" با توجه به آن که اکثریت اعضای آن از حزب منحله مشارکت هستند قانونی است، گفت: هر حزبی که درخواست مجوز برای فعالیت حزبی از کمیسیون ماده ده احزاب داشته باشد، با طی مراحل قانونی نسبت به صدور یا عدم صدور مجوز تصمیم گیری می‌شود.
 
وی افزود: با استعلام از مراجع قانونی ذی‌ربط مشخص می‌شود که آیا اعضای حزب جدید تخلفات قانونی داشته‌اند و یا نه و طبق آن مجوز صادر می‌شود.
 
عضو جامعه اسلامی مهندسین پیرامون حزب «اتحاد ملت ایران اسلامی» تصریح کرد: گرایش سیاسی مبنایی برای صدور یا عدم صدور پروانه فعالیت نیست، بلکه مهم این است که این افراد در فتنه ۸۸ فعالیت سیاسی علیه نظام نداشته باشند.
 
عضو پیشین کمیسیون ماده ده احزاب در پایان خاطر نشان کرد: استعلام‌های صورت گرفته از مراجع قانونی و اعلام عدم تخلف قانونی توسط کمیسیون ماده ده احزاب مبنای صدور پروانه برای فعالیت این حزب جدید است و اینکه متعلق به کدام خط فکری سیاسی باشند، مبنا قرار نمی‌گیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار