عضو هیات مدیره شرکت «نور تابان» در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

«محمد رسول الله» در مجموع 110 میلیارد تومان هزینه برداشت/ 62 میلیارد هزینه عوامل و 33 میلیارد برای ساخت شهرک سینمایی

«رحمت اله صادقیان» گفت: 33 میلیارد هزینه ساخت شهرک، 9 میلیارد هزینه تجهیزات اعم از وسایل فیلمبرداری و حدود 62 میلیارد هزینه عوامل داخلی و خارجی شد.

رحمت اله صادقیان عضوهیات مدیره شرکت "نور تابان" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به جرأت می‌توانم بگویم که این پروژه جز عشق و صفا برای ما چیز دیگری نداشت؛ وقتی پروژه‌ای به نام پیامبر اعظم(ص) مزین باشد سختی ندارد.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که یک شهرک سینمایی به صورت سه بعدی و 360 درجه‌ای با این ابعاد ساخته شده است و ما لوکیشن مکه را به طور کامل به شکل مستند ساخته‌ایم.

صادقیان اظهار داشت: خوشبختانه کارهای زیربنایی خوبی برای این شهرک اتفاق افتاده و همه‌ی این کارها به سبک حرفه ای و همه عوامل چه داخلی و چه خارجی حرفه ای بودند و یک تجهیزات و یک علم جدید با تولید و ساخت این اثر به برکت نام پیامبر اکرم(ص) ایجاد شد.

وی تصریح کرد: من همین جا صمیمانه از ته قلبم برای مجید مجیدی آرزوی توفیق می‌کنم. هیچ کس در این پروژه به غیر از شرکت " نور تابان" که تحت پوشش بناید مستضعفان است، سهیم نیست و ما امیدواریم همانطور که همه چیز در مرحله ساخت خوب و عالی بود در جریان اکران هم باشد.

عضو هیات مدیره شرکت "نور تابان" در خصوص هزینه‌های ساخت این اثر گفت: 33 میلیارد هزینه ساخت شهرک، 9 میلیارد هزینه تجهیزات اعم از وسایل فیلمبرداری و حدود 62 میلیارد هزینه عوامل داخلی و خارجی شد. در واقع این اثر در مجموع 110 میلیارد تومان هزینه برداشت.

وی در مورد شهرک سینمایی" محمد رسول الله" عنوان کرد: خوشبختانه تدابیری صورت گرفت تا مثل فیلم‌های دیگر که دکور‌های عظیمی داشتند اما زمینشان مال خودشان نبود و منجر به مشکل شد، این اتفاق نیفتد و اول زمین این شهرک به نام شرکت ثبت و سپس کار عظیم دکور در آن انجام شد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار