قاضی زاده هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار:

ضرورت حضور پررنگ تر تامین اجتماعی در عرصه سلامت و درمان شهرستان شهریار/ درمان حق مردم است

وزیر بهداشت گفت: ضرورت حضور هر چه پررنگ‌تر تامین اجتماعی در حوزه سلامت و درمان شهرستان شهریاراحساس می‌شود و سرمایه گذاری در این حوزه نگاه ویژه‌تری را می‌طلبد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان کشور در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار که با حضور جمعی از مسئولین محلی وشهرستانی در محل فرمانداری شهریار برگزار شد با اشاره به مشکلاتی که دولت در عرصه‌های اقتصادی، بودجه و اشتغال با آن مواجه است اظهار داشت: در چنین شرایطی با صرفه جویی و همگرایی تمامی مسئولان می‌توان کشور را به نحو هر چه مطلوبتری در مسیر رشد  و سعادت قرار داد.

وی در ادامه افزود: امکانات شهرستان شهریار در بخش نرخ درمان با رشد و توسعه همخوان نیست و باید گفت مشکلات درمانی در حاشیه شهر تهران جدی است و نگاه ویژه و عمیقی را می‌طلبد.

هاشمی در ادامه با بیان ضرورت گرد‌آوری حداقل 3 هزار تخت بیمارستانی در شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد تصریح کرد: در منطقه‌ای که قریب به 1 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دارد حضور پررنگ ‌تر تامین اجتماعی در حوزه درمان و سلامت حائز اهمیت محسوب می‌شود و انصاف این است که در چنین شرایطی تامین اجتماعی سرمایه‌گذار‌ی‌ها را به این سمت سوق دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: برخی می‌گویند دولت درمان نگر است ما افتخار می‌کنیم که در کنار بهداشت به مسائل درمانی نیز توجه می‌کنیم زیرا عقیده ما بر این است که درمان حق مردم است و امید آن می‌رود با همیاری هر چه بیشتر بخش خصوصی و خیرین بیمارستان شهرستان شهریار ظرف دو تا سه سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.

*مشکلات درمانی حوزه شهریار، قدس و ملارد 400 برابر وخیم‌تر از کشور است

در ادامه این مراسم حسین گروسی نماینده مردم شهریار ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهرستان‌های ملارد و قدس با 800 هزار نفر جمعیت یک تخت بیمارستانی‌ هم ندارد و درچنین شرایطی مشکلات درمانی در این شهرستان ها 400 برابر وخیم‌تر از شرایط کشور است.

وی در ادامه افزود: مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه ای به حوزه سلامت و درمان دارد و امید آن داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مدیریت جهادی مشکلات این عرصه به حداقل ممکن کاهش یابد.

در ادامه این مراسم محمدرضا یوسفی فرماندار شهریار اظهار داشت: امنیت و سلامت دو مولفه اصلی و حیاتی برای جامعه محسوب می‌شود و امید آن داریم بیمارستان امام خمینی ره درآینده به مرحله بهره برداری برسد و کلیه شهروندان از ثمرات و خدمات آن بهره مند شوند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از تعدادی خیرین که نقش موثری در تامین بخشی از الزامات بیمارستان امام خمینی (ره) داشته‌اند تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام /
برچسب ها: ملارد ، بهداشت ، سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار