حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

چرا احمد شهید چشم خود را به روی جنایات آمریکا و اسرائیل بسته است؟

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: جنایات ۳ سال پیش آمریکا در سوریه، کشتار مردم، سربریدن‌ها، فساد، فحشا و بی‌عدالتی کل اروپا را گرفته است، احمد شهید چشم‌هایش را نسبت به این کشور‌ها به نفع ایالات متحده و مرتجعین منطقه بسته و گزارش‌های خود را علیه ایران تهیه می‌کند.

حجت‌الاسلام «محمدتقی رهبر» در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر احمد شهید در رابطه با قاچاقچیان موادمخدر، گفت: قاچاقچیان موادمخدر در قانون اساسی ما به عنوان نابودکننده نسل بشر که صد‌ها جوان و خانواده را برای منافع مادی خود قلع و قمع می‌کنند، مفسد فی الارض برشمرده شده‌اند.

وی ادامه داد: بنابراین اگر یک فردی آتش به جان یک جامعه انداخت، در واقع به صورت یک غده سرطانی در جامعه آن است.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم تصریح کرد: مجازات اعدام برای قاچاقچیان موادمخدر موارد مختلفی دارد که دستگاه قضا همه آن‌ها را در نظر می‌گیرد.

حجت‌الاسلام رهبر اظهارداشت: کسانی مثل احمد شهید که هر چند وقت یکبار گزارش‌هایی را علیه ایران ارائه می‌دهند، باید به آمریکا بروند و بگویند که چرا پلیس سفیدپوست یک سیاه پوست را می‌کشد؟ چرا ایالات متحده با تشکیل گروه تروریستی داعش اقدام به سربریدن انسان‌ها می‌کند؟ آیا حقوق بشر در این کشور تحقق یافته است؟آیا حقوق بشر در کشورهای اروپایی و آمریکایی وجود ندارد که زنان و کودکان بیشترین قربانیان تجاوز و جنایتند؟

وی افزود: جنایات ۳ سال پیش آمریکا در سوریه، کشتار مردم، سربریدن‌ها، فساد و فحشا و بی‌عدالتی کل اروپا را گرفته است، احمد شهید چشم‌هایش را نسبت به این کشور‌ها به نفع ایالات متحده و مرتجعین منطقه بسته و گزارشاتی را علیه ایران تهیه می‌کند.

این عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم، در پایان خاطرنشان کرد: تمام دنیا نظاره گر عملکرد غربی‌ها هستند و تمام اقدامات آن‌ها برای همه جهانیان روشن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار