جهانگیرزاده در نطق میان دستور:

9 دی همیشه یوم‌الله باقی خواهد ماند/ کسانی که دیروز خیانت کردند امروز باید سزای خیانت خود را ببینند

نماینده ارومیه گفت: این روزها نداهای متفاوتی می‌شنویم این نداها متناسب با ظرفیت انقلاب نیست و آن چه که مردم از ما می‌خواهند نیست و کسانی که تا دیروز خیانت کردند امروز باید سزای خیانت خود را ببینند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه 21 دی با گرامی‌داشت یاد شهدای انقلاب اسلامی گفت: از حضور رئیس مجلس در آذربایجان غربی و دیدارهای متعدد وی را با مدیران این استان و حضور در همایش وحدت و هم چنین در میان تجار و بازرگانان را از جانب استاندار، نماینده ولی فقیه در این استان و نمایندگان مجلس تشکر می‌کنم.
 
نماینده ارومیه تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر پاسداشت 9دی امر جدی است و کسانی که خواسته یا ناخواسته به تضعیف این یوم الله می‌پردازند بدانند 9 دی یوم الله بود و یوم الله باقی خواهد ماند.
 
*آنچه در جریان فتنه 88 گذشت یک کودتای تمام عیار علیه جمهوری اسلامی بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آن چه که در جریان فتنه 88 گذشت یک کودتای تمام عیار علیه جمهوری اسلامی بود و کسانی که تا دیروز دوستان انقلاب بودند تیغ برعلیه نظام اسلامی کشیدند.
 
وی بیان داشت: فتنه 88 افتراق و بهتان علیه انقلاب اسلامی و نظام مظلوم اسلام بود آن چه رخ داد یک حرکت هماهنگ بین المللی به ویژه با رهبری غربی‌ها و توسط عناصر داخلی‌شان بود.
 
جهانگیرزاده تصریح کرد: فرقی نمی‌کند این‌ها در سوابقشان مثبت بودند مهمترین کشور دمکراتیک منطقه را با یک بهتان عظیمی مواجه کردند ما یادمان نرفته است سرمایه عظیم ملت اسلامی را به هدر دادند سرمایه‌هایی که با خون شهدای انقلاب شکل گرفته است. یادمان نرفته که آن اتفاقات دشمن را نسبت به جمهوری اسلامی پرو کرده بود و باعث گسترش تحریم‌ها و فشار بر علیه ملت ایران شده بود.
 
نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: یادمان نرفته رژیم صهیونیستی را امیدوار کرد و انگلیسی‌های مکار را نسبت به آینده کشور و این که می‌توانند با یک کودتا خودشان را بر سر کار بیاورند امیدوار کرد.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یادمان نرفته آمریکایی‌ها به صورت لجام گسیخته و استفاده از سرویس‌های اطلاعاتی علاوه بر استفاده از یک امپراتوری رسانه‌ای بسیار بزرگ که یک دلار را هم به یغما و بدون جهت استفاده نمی‌کنند اوباما بسیار لجام گسیخته آمد  و منتظربود که روز احتضار جمهوری اسلامی ایران را ببیند و خدا را شکر می‌کنیم که به مدد خون شهدا و خانواده‌ها و عناصر حزب اللهی این ایستادگی شکل گرفت.
 
وی بیان داشت: این روزها نداهای متفاوتی می‌شنویم این نداها متناسب با ظرفیت انقلاب نیست و آن چه که مردم از ما می‌خواهند نیست و کسانی که تا دیروز خیانت کردند امروز باید سزای خیانت خود را ببینند.
 
جهانگیرزاده تصریح کرد:کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه میان صفوف ملت بودند و میان عناصر وفادار به انقلاب و نظام تفرقه ایجاد کردند و با حرف‌های دشوار و گزنده خودشان خانواده شهدا را دچار ناراحتی کردند امروز باید عذاب کار خود را ببینند.
 
نماینده مردم ارومیه اظهار داشت: آن چه که نظام اسلامی سر سوزنی خلاف قانون در ارتباط با کسانی که دچار فتنه 88 شده‌اند نکرده اما آن چه که امروز ما را وادار می‌کند که بایستیم همان پیام ایستادگی شهید احمد کاظمی و مهدی باکری است که بدون توجه به تفرقه‌ها 9دی متعلق به همه ملت است و یک سرمایه ملی است و متعلق به ملت و رهبری است وهمه مردم در 9 در شریک بودند.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: ان‌شالله 9 دی همیشه یوم‌الله باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار