انصاری‌فرد:

سهام‌داران 2 باشگاه از قبل مشخص شده‌اند/ انگیزه اصلی خریداران تیم‌داری نیست

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظر من سرمایه برای اداره یک تیم تعیین کننده نیست و در این رابطه توانمندی در مدیریت نقش اصلی و اساسی ایفا می‌کند.

عباس انصاری‌فرد، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره خرید سهام باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من افرادی هستند که از روی علاقه اقدام به خرید سهام باشگاه می‌کنند ولی این دلیل نمی‌شود که هر شخصی که توانایی خرید داشته باشد بخواهد تیم‌داری را قبول کند چرا که اگر در این خصوص موضوع برنامه و مدیریت نباشد مطمئناً مشکلاتی بوجود می‌آید.

وی بیان کرد: مدیریت این تیم‌ها در درجه اول باید مورد ملاک قرار بگیرد چرا که وقتی افراد خریدار شناختی بر روی تیم‌داری نداشته باشند در وسط راه پشیمان شده و تمام تحلیل‌ها منجر به شکست خواهد شد بنابر این بهتر است افراد خرید این سهام‌ها را انجام بدهند که در وهله اول بتوانند تیم‌داری کنند.

انصاری‌فرد افزود: خیلی از افراد فکر می‌کردند که واگذاری این 2 سهام مبلغی در حدود 100 میلیارد باشد به همین خاطر افرادی حاضر بودند که با این شرایط سهام این باشگاه‌ها را قبول کنند ولی اینطور که شواهد نشان می‌دهد این موضوع بحث برانگیز است چرا که تمام این اتفاقات از قبل پیش‌بینی شده است و افرادی که سهام این 2 باشگاه را قبول می‌کنند از قبل از سوی وزارت ورزش تعیین شده هستند و می‌توانند این مبالغ را پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: اما با این شرایط من بعید می‌دانم افراد غیرحرفه‌ای بتوانند شناخت خوبی از باشگاه‌ها داشته باشند و موفق عمل کنند.

وی افزود: با این شرایط موجود مشکلات از بین نخواهد رفت و همچنان این 2 باشگاه با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار