فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استفاده ابزاری اصلاح طلبان تندرو از مطهری/تندروها به عناصر خودی نیز رحم نمی‌کنند

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان تندرو از آقای مطهری استفاده ابزاری می‌کنند و زمانی که باب میل آن‌ها حرف می‌زند در حمایت از وی می‌نویسند، اما در کل مطهری را قبول ندارند.

"لطف‌الله فروزنده" عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صحبت‌های دیروز "علی مطهری" در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: من واقعا متاسفم که آقای مطهری این گونه موضع‌گیری می‌کنند، بهتر است وی مروری بر دیدگاه‌های شهید مطهری داشته باشند که چه قدر نسبت به جریان نفاق و دگراندیش انتقاد داشته و در آثارش تلاش کرده فرصت طلبان را افشا کند.
 
وی در ادامه افزود: متاسفانه با این که آقای مطهری در اردوگاه اصولگرایان هستند، اما تغییر مواضعشان جای تامل دارد، در واقع جریان فتنه 88 و اصلاح طلبان تند با افراد و حتی با عناصر وابسته به خود که از لحاظ فکری به آن‌ها نزدیک هستند ابزاری برخورد می‌کنند.  
 
فروزنده تصریح کرد: ما یادمان نرفته که این اصلاح طلبان تند شعار عبور از خاتمی را دادند و بسیاری از چهره‌های اصلاح طلب که برخود ارزشی داشتند منزوی‌ کرده و از سمت برکنارشان کردند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در ادامه مواضع جریان اصلاح طلبان تندرو، اظهار داشت: این دسته افراد از آقای  مطهری نیز استفاده ابزاری می‌کنند و زمانی که باب میل آن‌ها حرف می‌زند در حمایت از وی می‌نویسند، اما در کل اصلاح طلبان مطهری را قبول ندارند.
 
وی در ادامه اضافه کرد:  باید از "آقای مطهری" سوال کرد که چرا تامل نمی‌کند که جریان فتنه چه مصیبتی برای کشور به وجود آورد، در واقع جریان فتنه عقبه‌اش نظام استکبار بوده و زمینه‌های تحریم را فراهم و به وضع اقتصادی ما آسیب زده است، از سویی دیگر فتنه 88 به وضعیت اعتماد عمومی و نظام خدشه وارد کرد، آیا واقعا جناب مطهری این موارد را نمی‌داند؟ اگر نمی‌داند که از سیاست کنار بکشد و ابزار دست کسی نشود ، چرا که مبرم است که جریان فتنه جریان براندازی بود.
 
فروزنده در پایان خاطر نشان کرد: من امیدوارم وی به اشتباه خود پی برده و بیش از این خودش را ضایع نکند و وقتی جریان اصلاح طلب تندرو تشویقش می‌کنند نفسانیت در وی حاکم نشده و راه بازگشت را دنبال کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: مطهری ، اصلاح طلب ، تندرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار