فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جریانات اصولگرا روحیه ایثارگری داشته باشند/مسئولین سیاست خارجی جواب یاوه‌گویی‌ غربی‌ها را بدهند

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ما از همه جریانات اصولگرا می‌خواهیم که بر اساس ارزش‌ها، روحیه ایثارگری داشته باشند و مواضع حزبی و گروهی خود را تعدیل کنند تا ان‌شاءالله وحدت برقرار شود.

"لطف‌الله فروزنده" سخنگوی "جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در خصوص محورهای اصلی بحث شده در جلسه دیروز تشکل متبوعش، ابراز کرد: یکی از موضوعات مطرح‌شده حول مذاکرات هسته‌ای بود؛ غربی‌ها در مذاکرات هسته‌ای علاوه بر زیاده‌خواهی در پی تحقیر ملت ایران هم هستند و مسئولین محترم باید بدانند که اگر ما می‌خواهیم امتیازی از استکبار جهانی بگیریم فقط با قدرتمندبودن امکان‌پذیر است.

وی افزود: از مسئولین سیاست خارجی این انتظار را داریم که جواب یاوه‌گویی‌ غربی‌ها را بدهند و در مذاکرات با قدرت برخورد کنند.

فروزنده درباره فعالیت‌های کمیته اقتصادی جمعیت ایثارگران، گفت: کمیته اقتصادی به طور جدی در حال پیگیری اقتصاد مقاومتی است؛ افرادی اعم از مسئولین، نمایندگان مجلس و صاحب‌نظران که به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارند، باید حرکت جدی در راستای پیاده‌سازی این مهم داشته باشند.

وی تأکید کرد: مسئولین باید برنامه‌های اجرایی خود را در خصوص اقتصاد مقاومتی ارائه کنند و این برنامه مورد تأیید نخبگان و دانشگاهیان قرار بگیرد و در نهایت اقدام عملی شروع شود؛ برگزاری همایش مشکل اقتصاد ما را حل نخواهد کرد.
 
فروزنده با اشاره به اینکه مشکل امروز مردم "اشتغال" و "رکود" است، تصریح کرد: باید جلوی واردات بی‌رویه کالاها گرفته و از تولید حمایت شود؛ باید فریاد بزنیم و از دولت‌مردان بخواهیم که نسبت به مقوله تولید حساس باشند.

وی وحدت اصولگرایان را از دیگر مباحث مطرح‌شده در جلسه دیروز جمعیت ایثارگران عنوان کرد و در همین‌باره گفت: ما از همه جریانات اصولگرا می‌خواهیم که بر اساس ارزش‌ها، روحیه ایثارگری داشته باشند و مواضع حزبی و گروهی خود را تعدیل کنند تا ان‌شاالله وحدت برقرار شود.

رئیس "کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران" درباره برنامه‌های این کمیته، خاطرنشان کرد: کمیته سیاسی در روزهای آینده بیانیه‌ای را به مناسبت 22 بهمن منتشر خواهد کرد و از عموم مردم دعوت می‌کنیم که در راهپیمایی این روز حضور پرشور داشته باشند؛ چراکه امسال راهپیمایی از حساسیت خاصی برخوردار بوده و گفتمان انقلاب در تمام جهان منتشر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار