فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مشکلات اقتصادی با اتکا به توانمندی داخلی حل‌ می‌شود/ دولت در این ریل حرکت کند

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی با اتکای به توانمندی داخلی کشور حل می‌شود و می‌خواهیم که دولت در این ریل حرکت کند.

"لطف‌الله فروزنده" سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه ضرورت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی که "مقام معظم رهبری" آن را تبیین کرده‌اند، انتقال بصیرت کافی به جامعه است، اظهار داشت: جامعه باید استکبار را خوب بشناسد و حرکت‌های دشمن را خوب بداند تا استکبار نتواند در دستگاه محاسباتی نیروهای ولایی رخنه کند.

وی با ذکر این مطلب که جمعیت ایثارگران با تمام قوت بحث وحدت اصولگرایان را دنبال خواهد کرد، افزود: جمعیت ایثارگران کارهای عملی زیادی انجام داده و برگزاری کنگره در همین راستا بوده است.

فروزنده با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسئله مردم مشکلات اقتصادی است، تصریح کرد: باید دولت را کمک کنیم تا به جای پرداختن به بحث‌های حاشیه‌ای مسائل اصلی کشور را نشانه‌گیری کند. 

وی تأکید کرد: مشکلات اقتصادی با اتکای به توانمندی داخلی کشور حل می‌شود و می‌خواهیم که دولت در این خط ریل حرکت کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به این نکته که نیروهای اصولگرا باید بدانند که فتنه یک جریان پلید است، گفت: هر کسی از فتنه حمایت کند، وظیفه خود می‌دانیم که از وی نقد جدی داشته باشیم و افشاگری کنیم.

فروزنده خاطر نشان کرد: با دوستان پایداری و مؤتلفه جلسه داریم و هدف ما این است که به یک سازوکار وحدت حداکثری در میان همه اصولگرایان دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار