مدیرکل مددکاری بنیاد شهید خبرداد:

جذب 13 هزار معتمد معین ، برای خدمات به خانواده شاهد و ایثارگر

مدیر کل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: با توافقات انجام شده ، تاکنون 13 هزار معتمد معین آموزش دیده در بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب که 6 هزار نفر از آنها دانشجو هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن کاویانی ، مدیر کل و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آموزش معتمدین معین ، اظهار کرد: آموزش معتمدین معین با هدف ارائه خدمات به خانواده شاهد و ایثارگر در زمینه‌های مختلف زیارتی و دیدار از خانواده شاهد و ایثارگر انجام شده است.
 
وی برنامه‌های بنیاد شهید را تقویت انگیزه معتمدین معین برگزاری دوره‌های جدید آموزشی معتمدین معین راه اندازی اتاق فکر و انتصابات و انتخابات جدید مربوط به شورا ‌های مشورتی ایثارگران  دانست.
 
مدیر کل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و  امور ایثارگران با تاکید بر ارتقای سلامت اجتماعی جامعه ایثارگران افزود: ایجاد کلنیک‌های مددکاری و تدوین سند راهبردی و پیوست اجتماعی از جمله راهکار‌های سلامت اجتماعی است.
 
شایان ذکر است، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، افزایش جذب 20 درصدی معتمدین را در برنامه کاری خود قرار داده تا بتواند مشکلات ایثارگران را کاهش دهد.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: دانشجو ، بنیاد ، کلینیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار