کرمان؛

سیرجان مرکز آکادمی والیبال جنوب شرق کشور شد

مدیر عامل باشگاه فرهنگی و ورزشی گل گهر گفت:بر اساس اعلام فدراسیون والیبال کشور و فعالیت پایگاههای استعداد یابی شهرستان سیرجان که موفق به ایجاد 6 کانون استعداد یابی در رشته والیبال شده است مرکز اکادمی والیبال جنوب شرق کشور شامل استانهای کرمان،سیستان و بلوچستان،یزد و خراسان جنوبی واقع شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان؛علیرضا رادفر ضمن بیان این مطلب افزود:فدراسیون فوتبال کشور نیز موافقت خود را برای تاسیس اکادمی ویژه فوتبال شهرستان اعلام کرد و این باشگاه تاکنون موفق به ایجاد 14 کانون استعداد یابی در شهرستان‌های مختلف استان کرمان از جمله کرمان، سیرجان،بافت، بردسیر، جیرفت و ارزوئیه شده است.

مدیر عامل باشگاه یادشده به اموزش مربیان و بازی کنان تیم‌های مختلف اشاره داشت و افزود: طی 4 ماهه گذشته امسال 600 نفر ساعت دوره های اموزشی را برگزار کرده ایم و 2 هزار نفر ساعت هم در دوره های بازاموزی شرکت کرده اند.

رادفر از اختصاص امکانات ورزشی در رشته فوتبال برای 50 روستا در سطح شهرستان خبر داد و گفت: روستاهایی که زمین مناسب را جهت بازی یا مسابقات فوتبال داشته اند دروازه و توپ اهدا شده است تا به نوعی ورزش روستایی هم فعال شود و این باشگاه امسال 4 زمین چمن مصنوعی را در مناطق مختلف احداث می‌کند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: گل گهر ، آکادمی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.