تورس: با تمام وجود برای اتلتیکو به میدان خواهم رفت

ستاره تازه وارد اتلتیکو می‌گوید در قبال این تیم مسئول است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرناندو تورس، مهاجم سابق تیم‌های چلسی و آث میلان که به تازگی به تیم اتلتیکو پیوسته است، می‌گوید به دلیل استقبال هواداران این تیم مسئولیت زیادی در قبال این تیم اسپانیایی دارد.
 
وی در مصاحبه با وب‌سایت باشگاه اتلتیکو مادرید گفت: من همیشه به فکر این تیم بودم. بعد از هفت سال و نیم دوری از خانه، خوشبختانه حالا بازگشتم. انتظار زیادی کشیدم و همیشه امیدوار بودم روزی بازگردم. در حال حاضر حس عجیبی دارم. واقعاً باور نمی‌کنم که این اتفاقات افتاده است. انتظار داشتم هواداران این گونه از من استقبال کنند. آن‌ها همیشه اسم من را حتی زمانی که در لیگ قهرمانان اروپا در تیم رقیب بودم، فریاد می‌زدند. هواداران اتلتیکو همیشه من را شگفت‌زده می‌کنند. وقتی هواداران از من حمایت می‌کردند، احساساتی می‌شدم. من خیلی خوشبخت هستم که تجربه بازی در تیمی مانند اتلتیکو را در کارنامه دارم.
 
تورس در ادامه افزود: زمانی که در سال 2007 این باشگاه را ترک کردم، احساس کردم سخت‌ترین تصمیم زندگیم را گرفتم. اما این تصمیم هم برای من و هم برای باشگاه بسیار خوب بود. اتلتیکو موفق شد تیمی قدرتمند بسازد. من هم به لحاظ فوتبالی رشد خوبی داشتم. تیم اتلتیکو نسبت به زمانی که من در آن حضور داشتم، تغییرات زیادی کرده است. در حال حاضر دوست دارم به هم تیمی‌هایم کمک کنم و از بودن در کنار آن‌ها لذت ببرم. من ابتدا در تیم جوانان اتلتیکو شاغل بودم و اولین بار در 17 سالگی موفق شدم برای تیم اصلی به میدان بروم. این تیم اسپانیایی همیشه قدرتمند است. من به هواداران این تیم قول خواهم داد با تمام وجود در هر دیدار به میدان بروم و از پیراهن این تیم دفاع کنم. مطمئن هستم هواداران تیم از احساسات من نسبت به تیم‌شان خبر دارند و از من همه جانبه حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار