حجت‌الاسلام پورمحمدی:

روحیه آرمان‌گرایانه و عدم عقب‌نشینی مردم نقطه قوت ماست

وزیر دادگستری در جمع مردم شهرستان دشتستان، روحیه شاد و اعتماد راسخ مردم در جای جای کشور را نکته تعیین کننده و اساسی بر شمرد که علیرغم وجود مشکلات فراوان اقتصادی و اجتماعی، پشتیبان نظام و دولت هستند.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و‌المسلمین "مصطفی پورمحمدی" در ادامه برنامه‌های سفر به استان بوشهر با حضور در جمع مردم و مسئولین شهرستان دشتستان، حجم فراوان مشکلات کشور و دغدغه‌های مردم را از مجاری نفوذ دشمنان برشمرد و اظهار داشت: مشکلات فراوان اقتصادی و اجتماعی موجود و کاهش شدید قیمت نفت با توجه به اتکای بخشی از بودجه کشور به درآمد نفتی شرایط را برای نفوذ و تلاش دشمنان در ایجاد جوّ ناامید کننده و دلسردی در جامعه مهیا می‌کند.  
 
 وزیر دادگستری با اشاره به پیشنهادهای مطرح شده برای عدم فروش نفت در شرایط فعلی گفت: با توجه به شرایط جهانی و اصول حاکم بر بازار و به خاطر تعهدی که در فروش نفت به برخی کشورهای خریدار داریم، مجبوریم برای حفظ بازار و اثبات حسن نیت خود، وفای به عهد کنیم و در قیمت بالا و پایین به تعهد خود عمل کنیم.  
 
وی صبر و پایداری ملت در بحران‌های پیاپی و عدم بروز ترس، اضطراب و نگرانی در میان مردم را از عنایات خداوند متعال دانست و با اشاره به وقایع پس از جنگ احد گفت: شرایط سخت فعلی ملت ما را استوار‌تر و جوانان را جسور‌تر و غیور‌تر کرده و دیدیم که در راهپیمایی روز ۹ دی و همچنین در مراسم اربعین با وجود خطرات متعدد این جمعیت عظیم حضور پیدا کردند.  
 
 وزیر دادگستری با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در فرانسه و حضور حدود ۴۰ رییس کشور در تظاهرات ضدتروریستی در این کشور گفت: ما حتما ضد تروریسم هستیم چون بیش از همه از فعالیتهای تخریب کننده و تروریستی آسیب دیده‌ایم اما این چه فساد بزرگی است که به راحتی مردم منطقه ما را بکشند و آب از آب تکان نخورد اما کشته شدن عده‌ای از خودشان سبب این همه سر و صدا شود که این حاصل حاکمیت عده‌ای خبیث و جنایتکار در دنیاست.  
 
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی با تاکید بر اینکه در شرایط حاضر همه نخبگان و تاثیرگذاران جامعه اعم از دستگاه‌ها و شخصیت‌ها باید مراقب رفتار خود بوده و از مسیر منحرف نشوند اظهار داشت: خوشبختانه خداوند این توفیق را شامل حال ما کرده که در درجه اول این آرامش و روحیه خوب مردم و جامعه را با وجود مشکلات فراوان شاهدیم و این روحیه آرمان گرایانه و عدم عقب نشینی مردم نقطه اساسی و قوت ماست.  
 
وزیر دادگستری تلاش دولت را مدیریت و تسهیل شرایط سخت فعلی و استفاده مناسب از همه ظرفیت‌ها بر شمرد و گفت: وعده‌های محدود ریاست جمهوری در سفرهای استانی به دلیل مشکلات و کمبودهای فراوانی است و تلاش داریم به اندازه توانمان قول دهیم و نباید بیش از آنچه در توان است انتظار داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار