تقاضای دروازه بان اسطوره‌ای لهستان از ونگر: چسنی را بفروش!!!

دروازه‌بان اسطوره‌ای تیم ملی لهستان از آرسن ونگر خواست تا سنگربان شماره 1 آرسنال را بفروشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، ووچک چسنی دروازه‌بان فعلی باشگاه آرسنال که این روزها به دلیل عملکردش و سیگار کشیدنش مورد غضب سرمربی فرانسوی آرسنالی‌هاست،این روزها بازی آرسنال را از روی نیمکت ذخیره‌ها پیگیری می‌کند.

اما در این میان جان توماسچکی دروازه‌بان اسطوره‌ای باشگاه آرسنال بر این باور است که نیمکت نشینی چسنی نباید ادامه دار باشد و در غیر این‌ صورت ونگر باید او را به فروش رساند.

وی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم سیگار کشیدن چسنی که در نهایت منجر به جریمه وی شد چیزی جز یک بهانه برای جریمه کردن او نبود. ونگر همیشه می‌خواهد کسانی را قربانی کند.
او هم اکنون حضور در کورس قهرمانی را از دست داده است و زمانی که این اتفاق رخ می‌دهد یک نا امیدی و ناکامی بزرگ برای این باشگاه شکل می‌گیرد. البته چسنی در هر دو گل سواتهمتن مرتکب اشتباه شد،اما دراین شرایط مسئله بسیار مهمی تلقی نمی‌شود. اگر چسنی افت کرده است می‌تواند به صورت قرضی از باشگاه خارج شود،جایی که او بتواند به صورت عادی و روتین بازی کند.

گفتنی است:باشگاه آرسنال هم اکنون در جایگاه پنجم جدول لیک پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره است،اما این در حالی است سرمربی انگلیسی ازحضور جایگزین ووچک چسنی در دروازه توپچی‌هی شمال لندنی هم اطمینان ندارد و بر این باور است که وی هم نمی‌تواند نقطه ایمنی در خط دروازه این تیم باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: چسنی ، ونگر ، آرسنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار