سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت:هم‌اکنون باید در رده نهم می‌بودیم. اگر اجازه بدهند راه‌آهن سقوط نخواهد کرد.

کاظمی:به راه آهن کم لطفی می کنندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،فرهاد کاظمی پس از تساوی 2 بر 2 راه‌آهن مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:  این نتیجه تساوی به ضرر دو تیم بود. این تساوی خواسته ما نبود خواسته تقدیر بود.

وی افزود:ما چندین بازیکن خود را دراختیار نداشتیم. به برخی از بازیکنانم برای اولین بار فرصت دادم که در زمین حاضر شوند.در مجموع، 17 بازیکن داریم که 5 نفر از آنها نبودند.

سرمربی راه‌آهن اظهار داشت: ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم و با چهار مهاجم حمله می‌کردیم.  وقتی به نیمکت‌مان نگاه می‌کردم از خود می‌پرسیدم چه کسی را وارد زمین کنم.

وی ادامه داد: اشتباهات داوری در این بازی تأثیرگذار بود اما  کسی درس نمی گیرد و بار دیگر این مسائل تکرار می‌شود.

سرمربی راه‌آهن  گفت: در بازی با تراکتورسازی کارشناسان داوری اعلام کردند که پنالتی ما گرفته نشده، چه خوب است که داوران سایر بازی‌ها را ببینند و درس بگیرند.اگر اشتباهات داوری نبود، راه‌آهن مثل آب خوردن در لیگ می‌ماند.

کاظمی افزود: هفت، هشت امتیاز از ما گرفتند. هم‌اکنون باید در رده نهم می‌بودیم، اما بدانید که راه‌آهن در لیگ می‌ماند.ما به هر حال یک پله صعود کردیم اگر اجازه بدهند، راه‌آهن سقوط نخواهد کرد.

وی با انتقاد از برنامه‌های تلویزیونی که صحبت‌های او را به طور کامل منعکس نمی‌کنند، ادامه داد: خوشحالم برنامه هایی مثل 90 به حاشیه ها و مسائل فنی می پردازند.ما هم صاحبی داریم و خداوند در بالا تمام مسائل را می‌بیند.مگر چند موقعیت باید داشته باشیم، اشتباهات داوری عجیب گریبانگیر راه‌آهن شده است. نمی‌دانم چرا به این مسائل رسیدگی نمی‌شود. داوری به عمد یا غیر از آن ، نمی دانم حقی از ما گرفته شد!خواهش می کنم حرفهایم را کامل منعکس کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
به امید اینکه تیم قدیمی و دوست داشتنی راه آهن امتیازات لازم را کسب و سقوط نکند
آخرین اخبار