بیک زاده گچ دستش را در بریزین باز کرد

تهدید استقلال و بازی با سپاهان!

هاشم بیک زاده در اردوی تیم ملی مصدوم شد و این‌بار شکستگی دست برای وی دردسر ایجاد کرد اما وی امروز گچ دستش را باز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بازیکن ملی پوش استقلال در اردوی تیم ملی مصدوم شد و بازی های آسیایی را از دست داد اما این در حالی است که وی در کنار اعضای تیم ملی ماند و راهی کشور نشد تا استقلالی‌ها بسیار زیاد از وی دلخور شوند.

گفتنی است این بازیکن پس از عمل جراحی در استرالیا دوران نقاهت را سپری کرد و همزمان با بازی ایران با امارات به همراه کادر پزشکی تیم ملی راهی یکی از بیمارستانها در بریزین شد تا گچ دستش را باز کند و این اقدام از سوی وی با رضایت و تایید پزشکان انجام شد زیرا وضعیت وی را خوب توصیف کردند.

شنیده می شود این بازیکن از پزشکان تیم ملی خواسته است تا شرایطی فراهم کنند تا وی با آمادگی و اوضاع خوب راهی کشور شود و در تمرینات استقلال حاضر شود زیرا مسئولان و مربیان تیم استقلال از وی دلخوری شدید دارند و این بازیکن اگر با اوضاع خوب در تمرینات خود را به مربیان معرفی کند گذشته و مشکلاتی که در تیم ملی برای وی ایجاد شده است فراموش می شود و این بازیکن می تواند با وضعیت خوب استقلال را همراهی کند.

بیک زاده اعلام کرده که قصد دارد هر طور شده خود را برای بازی استقلال با سپاهان آماده کند تا در این بازی در ترکیب تیم خود به میدان برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار