بیک زاده شرایط خود را توصیف کرد؛

بی محلی قلعه نویی به بازیکن تیمش!

بیک زاده پس از بازگشت تیم ملی در تمرینات استقلال حاضر شد تا وضع خود را برای مربیان تیمش توصیف کنداما با شرایط خوب روبرو نشد.

بی محلی قلعه نویی به بازیکن تیمش!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیک زاده در حالی به تمرینات رفت که زمان حضورش در اردوی تیم ملی باعث ناراحتی اعضای تیم استقلال شده بود.

بیک زاده پس از صحبت با استقلالیها در خصوص مصدومیتش به توصیه و خواسته استقلالیها اهمیتی نداد و در اردوی تیم ملی ماند و در همان استرالیا عمل جراحی انجام داد تا در بازگشت به تمرینات استقلال دچار مشکل شود.

گفتنی است هاشم بيک زاده ملي پوش مصدوم استقلال که به دليل آسيب ديگي از ناحيه دست نتوانست در ديدارهاي آسيايي به ميدان برود، معتقد است که بهتر است فعلا مصاحبه نکند و بيشتر تمرکزش را روي بهبود مصدوميتش بگذارد.

شنیده می شود استقلالیها رفتار خوبی در تمرینات تیم با وی نداشتند و این بازیکن نیز برای درمان کامل مصدومیت خود برنامه ریزی کرده است تا هر چه سریعتر بهبود یابد و پس از آن در تمرینات حاضر شود تا استقلالیها از انتقادات خود بکاهند.

این بازیکن برای درمان دست مصدومش به سه هفته زمان نیاز دارد تا دستش جوش یخورد و پس از آن آماده انجام تمرینات بدنسازی شود تا برای حضور در تمرینات آماده شود.

وی امیدوار است که این زمان هر چه سریعتر به پایان برسد تا وی بتواند استقلال را هر چه سریعتر همراهی کند. البته وی اعتقاد دارد که تا دوهفته دیگر اماده می شود اما مشخص نیست نظر استقلالیها در این خصوص چه باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار