ثقفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

هشدار آموزش و پرورش به خانواده‌ها

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آموزش و پرورش با مراکز آموزشی غیر مجازی که اقدام به صدور مدرک تحصیلی جعلی کند از طریق مراکز قضایی برخورد خواهد کرد.

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به صدور مدارک تحصیلی توسط برخی مراکز آموزشی غیر مجاز اظهار کرد: آموزش و پرورش با مشکل صدور مدارک تحصیلی و کلاهبرداری در این زمینه توسط افراد سودجو و مراکز آموزشی غیر مجاز تحت عنوان صدور دیپلم فوری بدون حضور در کلاس درس مواجه است.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش شهر تهران جهت اطلاع و آگاهی مردم اعلام می‌کند که تمام مدارک رسمی آموزش و پرورش از طریق ادارات آموزش و پرورش صادر می‌شود و برای اخذ مدرک دیپلم متقاضیان باید به یک واحد آموزشی یعنی مدارس مراجعه کرده و ثبت نام کنند و پس از گذراندن مراحل لازم مدرک دیپلم را دریافت کنند.

ثقفی عنوان کرد: هر مرکزی که جز از این طریق دیپلم ارایه کند مدرک آن جعلی بوده و آسیب های مختلفی را به همراه خواهد داشت.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید براینکه یکی از این آسیب‌ها در بحث استخدام است، تصریح کرد: با مشخص شدن جعلی بودن مدرک تحصیلی مشکلاتی به وجود می‌آید زیرا در هنگام ثبت نام در دانشگاه پس از استعلام از آموزش و پرورش مشخص خواهد شد که این مدرک دیپلم جعلی است.
 
ثقفی ادامه داد:‌ آموزش و پرورش در صورت برخورد با این مراکز غیر مجاز آموزشی از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد کرد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در پایان گفت: با وجود تکنولوژی‌های جدید این امکان وجود دارد که مدارک بسیار شبیه به مدارک اصلی صادر شوند اما خانواده ها هشیار باشند که این امر خسارات بسیاری به همراه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهر ، تهران ، دیپلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.