رئیس حوزه هنری کرمانشاه؛

فرسودگی سینما 60 ساله کرمانشاه جان مردم را تهدید می‌کند

رئیس حوزه هنری کرمانشاه با بیان اینکه احتمال ریزش دیوارهای سینما پیروزی کرمانشاه وجود دارد، گفت: این خطر مردم منطقه را تهدید می‌کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، عباس سروری با اشاره به فرسودگی دیوارهای سینما پیروزی و احتمال ریزش آن، افزود: بارها در این خصوص به مسئولین تذکر مکتوب داده شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود سه سال پیش سینما پیروزی برای بازسازی تخلیه شده است، افزود: با وجود آمادگی کامل برای بازسازی و تخریب کار باز سازی انجام نمی‌شود و هنوز متروک است.

این مسئول اعتبار مورد نیاز برای بازسازی سینما پیروزی را حدود شش یا هفت میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار کار بازسازی این سینما یکساله انجام خواهد شد.

سروری با اشاره به سرانه پایین صندلی سینما در استان، خاطرنشان کرد: هم اکنون تنها سینمای مدرن و مجهز کرمانشاه سینما آزادی است، اما سینما پیروزی هم می‌تواند به یک سینما با سه سالن مجهز تبدیل شود.

وی همچنین از قدمت حدود 60 ساله سینما پیروزی کرمانشاه خبر داد و تاکید کرد: اگر کار تخریب و بازسازی این سینما سریع‎تر آغاز نشود، احتمال تخریب و ایجاد آسیب وجود دارد.

رئیس حوزه هنری از مسئولین استان و سینما شهر وابسته به وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست برای بازسازی این سینما همکاری کنند.

انتهای پیام / ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.