سخنران عروسی در گیشه های آمریکا + تصاویر

فیلم کمدی " سخنران عروسی" در نخستین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم کمدی " سخنران عروسی" به کارگردانی جرمی گارليک و با بازی کوین هارت و جاش گد در نخستین هفته نمایش در 3,555 سینما 92 میلیون و 930 هزار دلار فروخت و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت. 



فیلم کمدی  " پادینگتون" نیز در نخستین هفته نمایش در 3,303 سینما 18 میلیون  و 966 هزار دلار کسب کرد. این فیلم را پائول کینگ کارگردانی کرده و نیکول کیدمن، سالی هاوکینز و هیو بونِویل نیز در آن ایفای نقش کرده اند.



قسمت سوم فیلم اکشن " ربوده شده " ساخته الیور مگاتون و با بازی لیام نیسون، مگی گریس و فارست ویتاکر در دومین هفته نمایش در 3,594 سینما 14 میلیون و 625  هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 63 میلیون و 412 هزار دلار رساند.



جایگاه چهارم این لیست به  فیلم درام- تاریخی " سلما " به کارگردانی اوا دورنای و با بازی دیوید اویلوو و تام ویلکینسون اختصاص دارد که در چهارمین هفته نمایش در 2,235 سینما 8 میلیون و 785 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 26 میلیون و 449 هزار دلار رساند.



فیلم بیوگرافی گونه ی " بازی تقلید" نیز در هشتمین هفته نمایش در 1,611 سینما 6 میلیون و 792 هزار دلار بدست آورد و مجموع فروش خود را به 50 میلیون و 398 هزار دلار رساند. این فیلم را مورتن تیلدام کارگردانی کرده و بندیکت کامبربچ، کیرا نایتلی و متیو گود نیز در آن ایفای نقش کرده اند.




انتهای پیام/

برچسب ها: جدول ، اکران ، آمریکا ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.