درگیری جنیفر لوپز با همسایه اش

فیلم هیجانی " پسر همسایه" به کارگردانی در نخستین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم هیجانی " پسر همسایه" به کارگردانی راب کوهن و با بازی جنیفر لوپز و رایان گازمن در نخستین هفته نمایش در 2,602 سینما 14 میلیون و 910 هزار دلار فروخت و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت. 

درگیری جنیفر لوپز با همسایه اش
 
فیلم کمدی  " پادینگتون" نیز در دومین هفته نمایش در 3,355 سینما 12 میلیون  و 266 هزار دلار کسب کرد و مجموع فروش خود را به 39 میلیون و 937 هزار دلار رساند. این فیلم را پائول کینگ کارگردانی کرده و نیکول کیدمن، سالی هاوکینز و هیو بونِویل نیز در آن ایفای نقش کرده اند.

درگیری جنیفر لوپز با همسایه اش
 
فیلم کمدی " سخنران عروسی" ساخته جرمی گارليک و با بازی کوین هارت و جاش گد در دومین هفته نمایش در 3,003 سینما 11 میلیون و 309  هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 39 میلیون و 385 هزار دلار رساند.
 
درگیری جنیفر لوپز با همسایه اش

جایگاه چهارم این لیست به  قسمت سوم فیلم اکشن " ربوده شده " به کارگردانی الیور مگاتون و با بازی لیام نیسون، مگی گریس و فارست ویتاکر اختصاص دارد که در سومین هفته نمایش در 2,909 سینما 7 میلیون و 412 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 75 میلیون و 863 هزار دلار رساند.
 
درگیری جنیفر لوپز با همسایه اش

فیلم بیوگرافی گونه ی " بازی تقلید" نیز در نهمین هفته نمایش در 2,025 سینما 6 میلیون و 946 هزار دلار بدست آورد و مجموع فروش خود را به 50 میلیون و 398 هزار دلار رساند. این فیلم را مورتن تیلدام کارگردانی کرده و بندیکت کامبربچ، کیرا نایتلی و متیو گود نیز در آن ایفای نقش کرده اند.
 
درگیری جنیفر لوپز با همسایه اش


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.