با صدور پیامی صورت گرفت

قدردانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی از همراهی مردم با دانشجویان مقابل سفارت فرانسه

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور از ملت غیور ایران که به درخواست دانشجویان لبیک گفتند و در مقابل اهانت کنندگان به ساحت پیامبر رحمت صف آرایی کردند تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران،  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با صدور پیامی از ملت غیور و عزتمند ایران اسلامی به دلیل صف‌آرایی مقابل هتاکان به حریم قدسی پیامبر اسلام قدر دانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

درود و سلام بر ملت غیور و عزتمند ایران اسلامی که با «اقدام بجا» خود به توانستند از آلام برخی «اقدامات نابجا» این روزها بکاهند و با حضور در کنار دانشجویان، که آمده بودند اعتراض خود را در قبال هتک حرمت پیامبر عزیز اسلام(ص) به منصه ظهور برسانند، بگویند فاصله میان ما و مستکبران چیزی نیست که با تنفس در فضای باز و هوای پاک و احیانا پیاده روی پر شود؛ آمده بودند تا بگویند پیامبر اسلام وجه مشترک همه اقوام ایرانی و وحدت‌بخش مسلمانان است و توهین به او را بر نمی‌تابند.

درود بر غیرت انقلابی شما مردم فهیم که در بزنگاه‌های انقلاب در کنار جوانان انقلابی هستید؛ امید آنکه پیام حضور دیروز شما در مقابل سفارت فرانسه را دستگاه دیپلماسی هم شنیده باشد.

با این حال بی جهت نیست که برخی از پیام‌های حضور گسترده تجمع دیروز را یادآور شویم:

1- همانطور که دیروز گفتیم؛ نه ملاقات با وزیر خارجه فرانسه و پیاده روی با وزیر امور خارجه آمریکا پس از اهانت‌های صورت گرفته با وجود حمایت‌های آشکار و پنهان دول غربی، پذیرفته است و نه توجیهی که آقای دکتر ظریف برای این اقدامات نابجا بکار برده‌اند. از این جهت ملت ایران منتظر عذرخواهی جناب آقای وزیر خواهد ماند.

2- همانطور که دیروز گفتیم؛ باید به هتک حرمت رخ داده پاسخی در خور داده شود؛ از این جهت حداقلی‌ترین اقدام که موجب آلام دردهای بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان شده، اخراج سفیر کشور فرانسه است؛ بدانید چشم تیزبین و ضمیر پاک و روشن مسلمانان به اقدام شما دوخته شده است.

3- همانطور که دیروز گفتیم؛ از دستگاه دیپلماسی انتظار می رود که اهانت های صورت گرفته را فراموش نکند و بداند کسانی که در مقابل آنها مذاکره می کند همان کسانی هستند که به پیامبر عظیم الشأن اسلام اهانت کردند و این مسئله در تمام روند مذاکرات باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان دوباره از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور از شما ملت غیور ایران که به درخواست دانشجویان لبیک گفتید و در مقابل اهانت کنندگان به ساحت پیامبر رحمت صف آرایی کردید؛ کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار