کرار در آستانه قهر/هافبک عراقی دربه در به دنبال پول!

جاسم کرار بازیکنی است که به دلیل عدم دریافت پول بارها با مسئولان تیم استقلال به مشکل برخورده است اما این در حالی است که این داستان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کرار جزو بازیکنانی است که با اوضاع مناسبی در تیم روبرو نیست زیرا این بازیکن هر بار که زمان دریافت پولش فرا می رسد تیم را با مشکلاتی مواجه می سازد که جز حاشیه ثمری برای تیم نداردو مسوولان را به دردسر می اندازد.

گفتنی است بارها اعلام شده است که اوضاع مالی استقلال خوب نیست و تمام بازیکنان این تیم با مشکل دریافت پول روبرو هستند اما این بازیکن چنین موضوعی را درک نکرده و بارها برای استقلال مشکل ساز شده است و مسوولان را به دردسر انداخته است.

این در حالی است که کرار باز هم با مشکلات خاصی روبرو شده است زیرا این بازیکن اوضاع خاصی دارد و هر بار که با مشکل مواجه می شود قهر کرده و با مسوولان دچار مشکل می شود این در حالی است که این بازیکن باز هم با مسئولان وارد داستان پول شده است و اعلام کرده که اگر در موعد مقرر پول نگیرد باز هم حضور در تمرینات را وتو کرده و استقلال را همراهی نمی کند.

شایان ذکر است این بازیکن پیش از سفر به کیش با مسوولان تیم استقلال شرط کرده بود که در بازگشت از آنها پول دریافت کند اما این اتفاق رخ نداد و استقلال باز هم با مشکل مواجه است و کرار به پولش نمی رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، هافبک ، کرار ، قهر ، پول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار