هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال؛

منصوری نخستین شکست حفاری را رقم می‌زند؟ / دیدار خوراکچی با شاگردان سابقش در میثاق ساری و تهران

مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران در روزهای پنج شنبه و جمعه در شهرهای مختلف پیگیری می شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدارهای شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران به ایستگاه نوزدهم خود رسیدهرسیده است.

مس سونگون ورزقان ۱۶:۰۰ مقاومت البرز
(سالن شهید پورشریفی تهران)
دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با رقابت تیم های مس سونگون و مقاومت البرز آغاز می شود. شاگردان تقی پور بعد از شکست سنگین مقابل حفاری به دنبال بازگشت به رقابت برای صعود می باشند. تیم مقاومت، رقیب مسی ها در هفته گذشته در دیداری نزدیک مقابل فرش آرا تن به شکست داد و برای فرار از پایین جدول به دنبال این سه امتیاز می باشد.

میثاق تهران ۱۶:۰۰ شهرداری ساوه
(سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران)
یکی از رقابتهای حساس و دیدنی هفته نوزدهم بین تیمهای میثاق تهران و شهرداری ساوه برگزار می شود. حساسیت این بازی بیشتر به دلیل حضور خوراکچی در نیمکت شهرداری ساوه است. خوراکچی که فصل گذشته را در میثاق تهران به پایان رسانده بود در فصل جدید روزهای خوبی در شهرداری ساوه تجربه نمی کند و دیدارش با شاگردان سابق از حساسیت بالایی برخوردار است.

فرش آراء مشهد ۱۸:۰۰ گیتی پسند اصفهان
(سالن شهید بهشتی مشهد)
حساس ترین دیدار روز نخست هفته نوزدهم را تیم های فرش آرا و گیتی پسند در مشهد برگزار می کنند. تیم فرش آرا که همچنان نوسانی نتیجه می‌گیرد مصمم است گیتی پسند رده دومی را شکست دهد تا به ناکامی های خود پایان دهد. گیتی پسندی ها هم که معمولا در مشهد نتایج خوبی نمی گیرند به دنبال برتری در این دیدار دشوار و ادامه رقابت حساس با تاسیسات هستند.

جمعه ۱۳۹۳/۱۱/۰۳

تاسیسات دریایی ایران ۱۶:۰۰ شهروند ساری
(سالن هندبال تهران)
تیم صدرنشین تاسیسات دریایی تهران در هفته نوزدهم به مصاف شاگردان ابطحی در تیم شهروند می رود. شهروندی ها هفته گذشته پیروزی خوبی مقابل میثاق بدست آوردند و کمی شرایط خود را در جدول رده بندی را بهبود بخشیدند. اما تاسیساتی ها با تساوی جنجالی مقابل فردوسی هفته پر تنشی را سپری کرده و فاصله خود را با تیم های رقیب کم شده می بینند. این فاصله کم شمسایی را مصمم کرده که با برتری مقابل شهروند بار دیگر مقتدرانه در صدر قرار بگیرند.

شهید منصوری قرچک ۱۶:۰۰ شرکت ملی حفاری ایران
(سالن هفتم تیر قرچک)
تیم شکست ناپذیر حفاری اهواز در هفته نوزدهم کار سختی در ورزشگاه هفت تیر قرچک دارد. شاگردان ناظم الشریعه با برد خوب مقابل مس سونگون روحیه گرفته اند و با انگیزه به قرچک می آیند اما خانه فوتسال این دیدار را بازی بسیار سختی برای حفاری پیش بینی می کند. در طرف مقابل منصوری ها که هفته گذشته دو بازیکن خود را در دیدار با شهرداری ساوه به دلیل مصدومیت از دست دادند، مثل همیشه در خانه خطرناک هستند.

ماهان تندیس قم ۱۶:۰۰ فردوسی مشهد
(سالن شهید حیدریان قم)
تیم های میانه جدولی ماهان تندیس قم و فردوسی مشهد دیگر دیدار هفته نوزدهم را برگزار می کنند. دیداری بیشتر برای تیم میزبان یعنی ماهان تندیس حساس است . ماهانی ها در هفته های گذشته نتایج خوبی نگرفته اند و بعد از شکست مقابل پایاسازه با حواشی و مصاحبه های جنجالی شرایط بحرانی را تجربه می کنند و امیدوارند با برتری مقابل فردوسی به شرایط دلخواه بازگردند. شاگردان مولایی در تیم فردوسی هم به دنبال برتری در این دیدار و صعود به رده های بالاتر می باشند.

پایاسازه تبریز ۱۶:۰۰ دبیری تبریز
(سالن علوم پزشکی تبریز)
تیم های پایاسازه و دبیری در هفته نوزدهم دربی تبریز را برگزار می کنند. شاگردان زارعی در تیم پایاسازه بیشتر از دبیری ها به امتیاز این دیدار نیاز دارند تا به شرایط خود در جدول رده بندی سامان بدهند. تیم دبیری تبریز هم که دیگر شانس چندانی برای قهرمانی ندارد، برای اعاده حیثیت به مصاف همشهری خود می رود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار