ناظم‌الشریعه: بدون دروازبان در آن شرایط سالن ادامه بازی ممکن نبود /برای بدست آوردن سه امتیاز به هر شرایطی تن نمی‌دهم‎

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: در حالی که سه دقیقه به پایان بازی مانده بود و با نتیجه سه بر صفر از تیم حفاری عقب بوذیم، با استفاده از سیستم پنج نفره به گل رسیدیم.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در مورد اتفاقات دیدار نیمه تمام با منصوری قرچک در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: در حالی که سه دقیقه به پایان بازی مانده بود و با نتیجه سه بر صفر از تیم حفاری عقب بوذیم، با استفاده از سیستم پنج نفره به گل رسیدیم.

وی افزود : در این لحظه یک بطری آب توسط تدارکات منصوری به داخل زمین پرتاب شد که این حرکت با برخورد داور مسابقه همراه شد. در لحظاتی که حواس ما و داور و کل سالن به پرتاب بطری به داخل زمین بود، از سمت دیگر زمین دو نفر از لیدرهای تیم منصوری، وارد زمین شده و با مشت به گردن علیرضا صمیمی کوبیدند. در این لحظه فحاشی تماشاگران هم جو را در شرایط بدی قرار داد و کار به دخالت نیروی انتظامی کشید.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت : در این شرایط اگر هم حواشی جمع می شد، ما نمی‌توانستیم به بازی ادامه دهیم چرا که دروازبان دیگری در تیم خود نداشتیم و صمیمی هم به دلیل درگیری با لیدرها مصدوم شد و به ناظر اعلام کردیم که با این شرایط و امنیت کم سالن، به بازی ادامه نمی‌دهیم. انتهای این بازی مردانه نبود و سه امتیاز برای ما آنقدری ارزش نداشت که به خاطر آن به هر شرایطی راضی شویم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار