ناظم الشریعه: شاید عملکرد سست مسئولان پاکی فوتسال را از بین برد/ رای هیئت رئیسه برای صدر جدول هم پر اهمیت است

سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری گفت:‌ تعلل هیئت رئیسه در این روزهای حساس به دلمان شک آورد که نکند مصلحت اندیشی حق تیمی را ضایع کند.

ناظم الشریعه: شاید عملکرد سست مسئولان پاکی فوتسال را از بین برد/ رای هیئت رئیسه برای صدر جدول هم پر اهمیت استسید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شاید این روزها با توجه به اتفاقاتی که در قعر جدول افتاد بتوان گفت ناپاکی‌های فوتسال ناشی از عدم اقتدار مسئولان کمیته فوتسال است.

در حال حاضر نه تنها چهار تیم پایین جدولی درگیر تصمیم هیأت ریشه هستند بلکه ما نیز که جزو صدر نشینان به حساب می آییم به طور حتم تحت تاثیر رأی بازی نیمه تمام ساوه- ساری قرار خواهیم گرفت، زیرا دو تیم هفته پایانی لیگ برای ما با روبرویی با تیم‌های شهروندی ساری و شهرداری ساوه است.

وی افزود: در صورتی که اعضای هیأت رئیسه و در مجموع کمیته فوتسال تصمیمی عاجل و در دست برای این بازی می‌گرفت، حال حفاری با یک تیم با انگیزه رو به رو بود نه اینکه دو تیم برای بقاء به جنگ با حفاری بیایند از سوی دیگر اتخاذ تصمیم زود هنگام باعث از بین رفتن شک و شبهه‌ها و حرف و حدیث‌ها‌ می‌شد.

ناظم الشریعه در ادامه بیان داشت: به نظرم بازنده یا برنده اعلام کردن یکی از این دو تیم در موقعیت فعلی به اندازه اتخاذ یک تصمیم عاجل اهمیت ندارد زیرا یک لیگ چشم انتظار تصمیم کمیته است تا بر پاکی و یاناپاکی فوتسال قضاوت کند.
شاید همچنین برخورد غیر قاطعانه سرآغاز تمام ناپاکی ها باشد زیرا تا ما بیاییم برای تیمی تصمیم بگیریم کسی دیگر حق را ناحق کرده و یا اینکه حقش را از دست داده است، همه ما فوتسالی‌ها با وجود اینکه با کسی هیأت رئیسه و کمیته فوتسال را در نظر داریم ولی با این شرایط به همه چیز شک می‌کنیم که نکند تصمیم گیرنده‌ها در انتظار بازی هفته بیست و پنجم می‌مانند تا رای بدون حاشیه و یا تصمیمی شیرین برای یک تیم بگیرند، امیدوارم این رویه اتمام یابد تا بتوانیم به داشتن فوتسالی‌ پاک قسم بخوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.