ناظم الشریعه:

عملکرد داوری در این نتیجه تاثیرگذار بود / نيمه دوم دست حريف را باز گذاشتيم

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم حفاری اهواز پس از تساوی در خانه مقاومت از عملکرد داور مسابقه انتقاد کرد.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز پس از توقف مقابل مقاومت البرز در هفته پانزدهم به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: پس از توقف مقابل مقاومت و از دست دادن دو امتیاز، به دنبال توجیه این نتیجه نیستم ولی عملکرد داور در این نتیجه خیلی تاثیر داشت و ما را کوبید. داور یک پنالتی برای حریف گرفت که مطمئنم اگر صحنه را به هر کارشناسی نشان دهیم تایید می‌کند که پنالتی صحیح نبود. ولی قصد ندارم از گناه خودم کم کنم. درست است که عملکرد داوری بر تسلط روانی بازیکنان ما تاثیر داشت و بازی را از دستمان خارج کرد، اما ما در نیمه دوم تیمی که باید باشیم نبودیم.
 
وي افزود: در نیمه اول بعد از اینکه در دو دقیقه ابتدایی دو گل زدیم، توانستیم به فشار وارده بر دروازه حریف ادامه دهیم. اما در نیمه دوم نتوانستیم این کار را درست انجام بدهیم و از فرصتهایمان هم خوب بهره نبردیم. یک موقعیت پنالتی نقطه دوم را از دست دادیم و با وجود بازی خوب مقاومتی‌ها، چندین موقعیت خوب را از دست دادیم.

 این بازی یک روز خوب برای کل تیم مقاومت بود. ما در نیمه اول کار خود را به خوبی انجام دادیم و حتی نگذاشتیم توپ به پای علی عابدین برسد. ولی در نیمه دوم که ما نتوانستیم وظایف خود را به خوبی انجام دهیم، عابدین فرصت های زیادی به دست آورد. او یک بازیکن تاثیرگذار برای تیم مقاومت است که امروز هم با زدن دو گل نقش خود را ایفا کرد. در مجموع چون روال خوب نیمه اول را نتوانستیم به نیمه دوم منتقل کنیم به همين دليل این دو امتیاز را از دست دادیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، حفاری ، ناظم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار