برتری شهرداری ساوه در دیدار با میثاق تهران/ تساوی گیتی پسند و فرش آرا در جذاب ترین دیدار هفته

رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران و تبریز و مشهد آغاز شد .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابت های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران و تبریز و مشهد آغاز شد که گزارش این دیدارها را در ادامه می خوانیم.

پنج شنبه ۲ بهمن ۹۳

میثاق تهران صفر - شهرداری ساوه ۳

گلزنان: محمد شجری۲ و مجید حاجی بنده ( گل بخودی) ( شهرداری ساوه)

محمود خوراکچی در هفته نوزدهم توانست تیم سابق خود یعنی میثاق تهران را در خانه شکست دهد تا هم انتقام دیدار دور رفت میثاق مقابل شهرداری را گرفته و هم به بقا در ادامه مسابقات امیدوار شود. در این دیدار محمد شجری بازیکن محبوب خسوس کاندلاس دو گل در نیمه اول برای شهرداری به ثمر رساند تا تلاشهای لک در ادامه مسابقات بی فایده شده و با گل بخودی مجید حاجی بنده بازی با نتیجه ۳-۰ به سود تیم شهرداری که از حمایت هوادارانش در این بازی بهره می برد به پایان برسد.

مس سونگون ورزقان۳ - مقاومت البرز ۵

گلزنان: مسلم رستمی ها ۲ و بابک نصیری  ( مس سونگون) ،مجید خزایی۳ و علی عابدین و نعیم سنگ فروش ( مقاومت البرز)

دیدار تیم های مس سونگون ورزقان و مقامت البرز بر خلاف فاصله امتیازی دو تیم با برتری تیم مقاومت همراه شد. در این دیدار تیم نظامی کرج بازی را بهتر شروع کرد و توانست با ادامه روند خوب خود، تیم مدعی مس را با نتیجه ۵-۳ شکست دهد. در این دیدار رضا فلاح سرمربی تیم مقاومت به دلیل اعتراض به داور مسابقه از کنار زمین اخراج شد. شاگردان فلاح با این برد تا حدی از منطقه خطر جدا شدند و با خیال راحت تری به ادامه مسابقات می اندیشند.

فرش آرای مشهد۳  - گیتی پسند اصفهان۳

گلزنان: رضا صوفی و فرهاد توکلی و هادی احمدی ( فرش آرا ) ، سعید تقی زاده و احمد اسماعیل پور و محمد طاهری (گیتی پسند )

آخرین دیدار روز نخست هفته نوزدهم را تیم های گیتی پسند و فرش آرا در مشهد برگزار کردند.

در این دیدار در همان دقایق اولیه سپهر محمدی به دلیل خطای هند از زمین بازی اخراج شد و در ادامه شاگردان مرتضایی توسط رضا صوفی به گل اول رسیدند ولی بازیکنان گیتی پسند که محمد کشاورز را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتند توسط تقی زاده و اسماعیل پور دو گل زدند و با برتری به رختکن رفتند. اما در نیمه دوم تیم میزبان دو بار توسط توکلی و هادی احمدی گلزنی کرد تا گیتی پسندی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، به آب و اتش بزنند.

این تلاش در دقیقه های پایانی با گل محمد طاهری به تساوی دو تیم منجر شد. تیم گیتی پسند در ثانیه پایانی توسط احمد اسماعیل پور می توانست به برتری برسد اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد تا یک امتیاز سهم دو تیم از این بازی باشد.

جدول لیگ برتر در پایان روز نخست هفته نوزدهم :


برچسب ها: تیم ، لیگ ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار