خوراکچی: میزبانی فردوسی یک رنسانس در فوتسال است/ برای بقاء در لیگ محکوم به برد در ۳ بازی هستیم

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: آرامش حریف و استرس تیم ما اهرمی شد برای کم و زیاد کردن ضریب اشتباهات دو تیم که به سود ما نبود.

خوراکچی: میزبانی فردوسی یک رنسانس در فوتسال است/ برای بقاء در لیگ محکوم به برد در ۳ بازی هستیممحمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: هفته گذشته برنده یک فینال قعر جدولی و پرهیجان شدیم تا یک پله در جدول صعود کنیم که به هدف هم رسیدیم، اما نتایج غیرقابل پیش بینی این هفته بازهم معادلات را برهم زد تا قعرنشین باشیم. با این وضعیت در ۳ دیدار پیش رو محکوم به برد هستیم تا از سقوط نجات پیدا کنیم، البته پیروزی در این بازی قدم بزرگی در راه بقاء بود، اما حریف قدرتمندی همچون فردوسی را نمی‌توان به‌ آسانی شکست داد، حال چشم به دو بازی متوالی خانگی داریم تا راهی برای ماندن در جمع برتری‌ها پیدا کنیم.  
 
وی افزود: می‌دانستیم در مشهد رقابت دشواری خواهیم داشت، زیرا پاورپلی نقطه قوت هر دو تیم در فوتسال است، به همین دلیل نیز در آنالیز رقیب تمام مناطق خطر را بستیم تا در فشار حملات رقیب مرتکب اشتباهی نشویم. طبق پیش بینی تیم فردوسی ۲۳ دقیقه پنج کرد، اما ما از بالا دفاع نکردیم تا فردوسی فرصتی برای نزدیکی به دروازه پیدا نکند، شاید راز موفقیت در این دیدرا همین بالا دفاع نکردن بود. در ۱۰ دقیقه پایانی رقابت ما هم به واکنش برابر حریف دست به پاورپلی زدیم تا از حجم فشار حملات حریف کاسته شود، این عملکرد درصد زیادی از خطر تاکتیک حریف را کم کرد، اما متاسفانه طی اجرای آن فرصت زیادی را از دست دادیم تا در ‌‌نهایت به تساوی رضایت دهیم.  
 
خوراکچی در ادامه بیان داشت: باخت در این بازی بقاء در لیگ را برایمان دشوار می‌کرد، به همین دلیل استرس بالایی بر تیم حاکم بود و فردوسی نقطه مقابل ما بود که با‌ آرامش کامل در زمین حاضر شد همه می‌دانیم استرس ضریب اشتباهات یک تیم را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و همین اهرم در بازی به سود مشهدی‌ها عمل کرد. به طور حتم اگر در شریاط عادی بودیم، رقابت دیدنی تری ارائه می‌دادیم. یکی از نکات مهمی که به آن دست یافتیم، تغییر ذهنیت بازیکنان است، زیرا تاکنون ۶ هفته متوالی شکست نخورده‌ایم و بازیکنان ترک عادت کرده‌اند، همین امر باعث شد به توانمندی آن‌ها ایمان بیاورم، در همین راستا می‌دانم پیروزی در ۳ بازی متوالی برای بقاء در لیگ بر‌تر کار دشواری برای بازیکنانم نیست، زیرا باورشان کرده‌ام.  
 
سرمربی شهرداری ساوه در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل میزبانی ایده آل مسئولان فردوسی مشهد تشکر ویژه‌ای به آن‌ها بدهکارم. این باشگاه با همکاری خوب خودشان شرایط را طوری فراهم آوردند که برای نخستین بار حس کنیم میزبان حرفه‌ای داریم. همین میزبانی‌ها و مه‌مان خوب بودن‌ها در فوتسال می‌ماند، امیدوارم عملکرد فردوسی مشهد که به نوعی رنسانس در فوتسال به حساب می‌آید، به همه تیم‌ها سرایت کند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار