خوراکچی:

تایم کمک من و داور حتی صدم ثانیه اختلاف نداشت/ وقتی نماینده کفاشیان ادامه می‌دهد نباید حرفی زد

سرمربی تیم شهرداری ساوه شرایط برگزاری بازی را خوب و نظر ناظر بازی را مهم تر از نظر دیگران دانست.

محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در گفتکو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد نیمه تمام ماندن بازی با شهروند ساری گفت: در نیمه اول جواد منتظر ستاره بی چون و چرای تیم شهروند بود. اگر شهروندی ها حرف از قانون و مقررات می زنند چرا بازی را آغاز کردند؟ در ابتدای بازی با تیم داوری به توافق رسیدند که بک داور با تایمر زمان بازی را محاسبه کند و ما بازی را شروع کردیم.
 
وقتی نماینده بازی که نایب کفاشیان بوده و ناظر داوری که نماینده کمیته داوران است می گوید که مشکلی نیست و بازی باید انجام شود، بازیکن و مدیر و مربی نباید به این نکته اعتراض کنند.
 
خوراکچی در مورد اینکه ادعا میکنند داور بازی زمان را اشتباه محاسبه کرده گفت: با این ادعا به طور کامل مخالفم. من کمکم را مامور کرده بودم زمان بازی را محاسبه کند و در پایان نیمه اول حتی صدم ثانیه ای هم اختلاف بین ساعت ما و ساعت داور وجود نداشت. اگر هم کسی در این قضیه معترض باشد باشگاه ما است چون در این لحظات زمان برای ما مهمتر بود. حتی ناظر و تیم داوری ۱۵ دقیقه به تیم شهروند زمان دادند تا به بازی برگردند اما در پایان این زمان هم تیم شهروند به بازی بازنگشت تا دو تیم هم به رختکن بروند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار