با حضور سرلشکر سلیمانی؛

پیکر سردار "شهید الله‌دادی" در سیرجان تشییع شد

پیکر سردار شهید محمدعلی الله‌دادی مدافع حرم حضرت زینب (س) با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در سیرجان تشییع شد.

پیکر سردار شهید الله‌دادی در سیرجان تشییع شدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ با حضور سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار کرمان، سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله کرمان و مسئولان لشکری و کشوری و اقشار مختلف مردم شهید پرور پیکر سردار شهید محمدعلی الله‌دادی مدافع حرم حضرت زینب (س) در سیرجان تشییع شد.
 
مردم ولایتمدار و متعهد سیرجان به همراه خانواده معظم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان دفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان محلی و ... با تجمع در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه پیکر این اُسوه مقاومت و جهادگر را بر روی دستان خود تا مسجد جامع سیرجان تشییع کردند.
 
در این مکان پیام سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت شهادت سردار الله‌دادی قرائت و پس از اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید مقاومت، جنازه سردار شهید الله‌‌دادی به زادگاهش شهر پاریز سیرجان منتقل تا در میان بستگان و اهالی این منطقه در جایگاه ابدی‌اش آرام گیرد.
 
گفتنی است؛ سردار شهید الله‌دادی عصر یکشنبه 28 دی‌ماه به همراه چند تن از فرماندهان حزب الله در جنایت تهاجم بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی در قنیطره سوریه به شهادت رسید و به دیدار معبودش شتافت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار