جزئیات وضعیت دربار آل سعود در زمان مرگ عبدالله از زبان "مجتهد"

کاربر عربستانی فاش کتننده اخبار پشت پرده خاندان آل سعود، وقایع 24 ساعت گذشته در دربار عربستان را از شب گذشته تاکنون ذکر کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، کاربر عربستانی مشهور توییتر که منبع بسیاری از اخبار پشت پرده خاندان آل سعود است، از شب گذشته تا کنون حاشیه هایی از وقایع 24 ساعت گذشته در دربار عربستان را ذکر کرده است.

 "مجتهد" در صفحه خود در توییتر نوشت: عبدالله در ساعت 6 بعدازظهر پنجشنبه فوت کرده بود، اما در آن زمان هنوز درباره چگونگی اعلام این خبر، تصمیمی اتخاذ نشده بود.

جزئیات وضعیت دربار آل سعود در زمان مرگ عبدالله از زبان

به نوشته مجتهد، از "خالد التویجری" رئیس دفتر ملک عبدالله خبری نیست و در باره این که آیا از کشور خارج شده یا در منزلش به سر می برد، اطلاعی در دست نیست.

اما متعب بن عبدالله پسر پادشاه فقید و وزیر گارد ملی، افسرانی را به هر یک از یگان های گارد ملی فرستاده تا از آمادگی کامل آنها برای اقدام سریع در صورت نیاز، اطمینان یابد و به این افسران توصیه کرده که مخفیانه حرکت کنند و خبری در این باره به رسانه ها درز نکند.

مجتهد در ادامه می نویسد: سلمان به عنوان پادشاه انتخاب شده اما در مورد عدم بیعت با مقرن به عنوان ولی عهد، حرف و حدیث های زیادی وجود دارد.

در ادامه نوشته های مجتهد، خبر جالبی به چشم می خورد که در آن آمده است: به زودی دو مقاله به قلم عبدالرحمن السدیس (خطیب مسجد الحرام) منتشر می شود، یکی در بیان "فضایل" ملک عبدالله بن عبدالعزیز؛ و دیگری با عنوان "اللؤلؤ والمرجان فی بیعة الملک سلمان" (!) در بیان ضرورت بیعت با سلمان به عنوان پادشاه!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۲:۱۴ ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
بوی عطر فرج المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به همه جا پیچیده . برای تعجیل فرج مولا مواظبت کنید به خواندن دعای فرج .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
للهم العن اول اول ظالم ظلم حق محمد وال محمد و اخر تابع له علی ذلک
خدا ااین خبیث های وهابی که دست در دست اسراییل بر ضد مسلمانان توطیه میکنند زودتر ریبشه کن کنه
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۰۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
ببین کیا به کشور عربستان که مهد اسلام هستش حکومت میکنن!! ادم به این جماعت بز نمیده که بچرونن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
ایشالا خدا لحظه به لحظه بر عذابش بیافزاید
آخرین اخبار