ابراهیمی:

ساختار فوتبال ما بیمار است/ضعیف ترین خط میانی تاریخ فوتبال را شاهد بودیم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بدون شک وقتی نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان به راحتی از گردنه تورنمنت‌‌ها خارج می‌شوند به این نتیجه می‌رسیم که ساختار فوتبال ما از ریشه مشکل دارد و بیمار است.

ساختار فوتبال ما بیمار است/ضعیف ترین خط میانی تاریخ  فوتبال را شاهد بودیمناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من در مصاحبه قبلی گفتم مردم ایران زیاد امیدوار نباشند ما از گروه صعود می‌کنیم ولی به جمع چهار تیم راه پیدا نمی کنیم و این اساس فوتبال است.

وی در ادامه افزود: ما متاسفانه ضعیف ترین خط میانی  تاریخ را داریم و تا خط میانی درست نشود نمی‌توان بازیکنان هجومی را تغذیه کرد.

ابراهیمی ادامه داد: من در زمان مربی گری خودم از تیم 10نفر بدم می آمد وقتی بازیکنی در نیم ساعت نخست بازی کارت دریافت می‌کند باید وی را از بازی بیرون می‌کشید ولی کی‌روش این کار را انجام نداد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان بیان کرد: وقتی ما در نوجوانان، جوانان، بزرگسالان باشگاه‌ها به راحتی حذف می‌شویم باید به این نکته پی برد که ساختار فوتبال‌ها بیمار بوده و از ریشه اشتباه است.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش بماند یا نه گفت: به نظر من رفتن یا نرفتن کی‌روش تاثیر چندانی ندارد از بن و ریشه بیمار است . حرف زدن در مورد تیم ملی کار درستی نیست و لی به نظر من دیگر زمانی ماندن کی‌روش نیست.

ابراهیمی گفت: مردم ما درک کرده‌اند  که فوتبال زیبا نداریم وقتی پرسپولیس با تیم درجه سوم بازی کرده بطور حتم 100 هزار نفر مردم در ورزشگاه حاضر می‌شدند ولی اکنون فقط برای یک بازی حساس فقط 200 نفر مردم به استادیوم‌ها می‌روند که باید بگویم که فوتبال زیبا نداریم.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: به نظر من اصلاح فوتبال باید از ریشه شروع شود زیرا صنعت فوتبال ما ساختاری بوده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که در آینده شاهد موفقیتهای تیم ملی فوتبال کشورمان در همه عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، تیم ، ملی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار